Cilt: 12 Sayı: 2, 15.04.2016

Yıl: 2016

Sayı

Araştırma Makalesi

3. İTHALATTA MEKÂNSAL ETKİ: TÜRKİYE ÜZERİNE BİR MEKÂNSAL PANEL VERİ ANALİZİ

Araştırma Makalesi

7. TİCARET YAPMANIN ÖNÜNDE ENGELLER VE KASTAMONU

Araştırma Makalesi

8. KRİZ İLETİŞİMİNDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE YENİ BİR FENOMEN: SOSYAL MEDYA

Araştırma Makalesi

11. KAMU PERFORMANS YÖNETİMİNE ETKİSİ AÇISINDAN PSİKOLOJİK SERMAYE

Araştırma Makalesi

23. TÜRKİYE’DE YEŞİL ENERJİ

Araştırma Makalesi

30. MAKİNA İMALAT SEKTÖRÜNDE DENGELİ SONUÇ KARTI VE BÜTÇE UYGULAMASI