Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
International Journal Of Progressive Education
Cilt: 3 Sayı: 3,
1.12.2007
Yıl: 2007
Makaleler
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
1. When eagles are allowed to fly – a global and contextual perspective on teacher education in Ethiopia
Lars Dahlström
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
2. Clinging to the managerial approach in implementing teacher education ‘reform’ tasks in ethiopia
Kedir Assefa Tessema
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
3. A plea for a mentoring framework that promotes dialogic professional learning in the ELT teacher education context
Jeylan Wolyie Hussein
Sayı Dosyaları
Miscellany
International Journal of Progressive Education
PDF
International Journal of Progressive Education
TABLE OF CONTENTS
Arşiv
Cilt: 3 Sayı: 1 ,
1.04.2007
Cilt: 3 Sayı: 2 ,
1.08.2007
Cilt: 3 Sayı: 3 ,
1.12.2007
Cilt: 4 Sayı: 1 ,
1.04.2008
Cilt: 4 Sayı: 2 ,
1.08.2008