DergiPark logo
  • Türkçe
    Türkçe İngilizce
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

International Journal Of Progressive Education

Cilt: 3 Sayı: 3, 1.12.2007

Yıl: 2007

Makaleler

Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur

 

Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur

1. When eagles are allowed to fly – a global and contextual perspective on teacher education in Ethiopia

Lars Dahlström

Sayfa : 6-19
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur

 

Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur

2. Clinging to the managerial approach in implementing teacher education ‘reform’ tasks in ethiopia

Kedir Assefa Tessema

Sayfa : 20-42
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur

 

Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur

3. A plea for a mentoring framework that promotes dialogic professional learning in the ELT teacher education context

Jeylan Wolyie Hussein

Sayfa : 43-64
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
  • Sayı Dosyaları
    • Miscellany
    • International Journal of Progressive Education
    • PDF
    • International Journal of Progressive Education
    • TABLE OF CONTENTS
       
  • Arşiv
    • Cilt: 3 Sayı: 1 , 1.04.2007
    • Cilt: 3 Sayı: 2 , 1.08.2007
    • Cilt: 3 Sayı: 3 , 1.12.2007
    • Cilt: 4 Sayı: 1 , 1.04.2008
    • Cilt: 4 Sayı: 2 , 1.08.2008