AltFnFEFk, S. (1997). Hizmet çi e itime kat lman n okul yöneticilerinin i doyumuna etkisi. YayFmlanmamFE Doçentlik Tezi, Ankara.
Ataman, A. (2003). Özel e itimde ö retmen yeti tirme sisteminin genel de erlendirilmesi ve bir yeti tirme program önerisi. 13. Ulusal Özel E itim Kongresi’de sunulmuEtur, Ankara: Gazi Üniversitesi.
BalcF, A. (1985). E itim yöneticisinin i doyumu. YayFnlanmamFE Doktora Tezi, S.BE, Ankara: A.Ü.
BaE, T. & ArdFç, K. (2002). Yüksek ö retimde iE tatmini ve tatminsizli i. ktisat letme ve Finans,
nceleme-Ara t rma, 17.YFl, 72-81.
BaEal, M. & Batu, E.S. (2002) Zihin özürlü ö rencilere okuma yazma ö retme konusunda alt özel sFnFf ö retmenlerinin görüE ve önerileri. Ankara Üniversitesi E itim Fakültesi Özel E itim Dergisi, 3 (2) 85-98
Büyüköztürk, \. (2003) Sosyal Bilimler çin Veri Analizi El Kitab . Ankara: Pegem A yayFnlarF.
Cavkaytar, A. (2000). Zihinsel engellilerin e itim amaçlarF. Anadolu Üniversitesi E itim Bilimleri Dergisi, 10, 1, 115-121.
Cribbin, J. (1972). Effective managerial leadership. NewYork: American Management Association Inc.
ÇalFk, T. (2003). Egörenlerin örgüte uyumu (örgütsel sosyalizasyon). Türk E itim Bilimleri Dergisi, 1, 2, 163-177.
Çetinkanat, C.P. (1988). Örgütsel iklim ve i doyumu. Doktora Tezi, S.B.E. Ankara: Hacettepe Üniversitesi.
Çilenti, M. (1984). E itim Teknolojisi ve Ö retim. Ankara: KadFo lu MatbaasF.
Çiftçi, H.F. (1987). Alt özel s n f ö retmenlerinin durum ve sorunlar . YayFnlanmFE Yüksek Lisans Tezi, S.B.E, EskiEehir: Anadolu Üniversitesi.
Davis, K. (1988). letmede insan davran . (Çev. Kemal Tosun vd.,), Üçüncü BaskF, YayFn No.199,
stanbul: .Ü. Eletme Fakültesi.
Erjem, Y. (2005). E itimde yabancFlaEma olgusu ve ö retmen: lise ö retmenleri üzerine sosyolojik bir araEtFrma. Türk E itim Bilimleri Dergisi. 3, 4, 395-417.
Gürsel, M., Izgar, H., AltFnok, V. & Kesici, \. (2003). Endüstri ve örgüt psikolojisi i doyumu. Konya: Star Ofset BasFm.
GünbayF, . (1999). lkö retim okulu ö retmenlerinin i doyumu. Doktora Tezi, S.B.E. Ankara: Hacettepe Üniversitesi.
Hair, J.F. Anderson, R.E., Tahtam, R. L. & Black, W.C. (1998). Multivariate data analysis. Fifth Edition, Pearson Education.
Kaptan, S. (1993). Bilimsel ara t rma ve istatistik teknikleri. Ankara: Set Ofset.
Karasar, N. (1998). Bilimsel ara t rma yöntemi. 3A AraEtFrma E itim DanFEmanlFk Ltd. \ti, 8.BaskF, Ankara: Nobel YayFm Da FtFm.
Kayao lu, H. (1999). Bilgilendirme program n n normal s n f ö retmenlerinin kayna t rma ortam ndaki i itme engelli çocuklara yönelik tutumlar na etkisi. YayFnlanmamFE Yüksek Lisans Tezi, Ankara: Ankara Üniversitesi.
KitapçF, H. & Sezen, B. (2002). ÇalFEanlarFn tatminini belirleyici unsurlar üzerine bir araEtFrma: kariyer süreci örne i. F rat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12, 1, 219-230.
KFrel, Ç. (1999). Örgütsel davran . EskiEehir: Anadolu Üniversitesi Yay.
MEB, (2007). E itim istatistikleri 2007. Strateji GeliEtirme BaEkanlF F, http://sgb.meb.gov.tr /istatistik/main2.htm adresinden 10 A ustos 2007 tarihinde indirilmiEtir.
MEM (2007). Emekli s n f
ö retmenlerine özel e itim ö retmeni yeti tirme kursu.
http://antalya.meb.gov.tr/web/ index.php?option= com _ content &task=
view&id=385&Itemid=108 adresinden 15 A ustos 2007 tarihinde indirilmiEtir.
Ramayah, T., Jantan, M. & Tadisina, S.K. (2001). Job satisfaction: emprical evidence for alternatives to JDI. Annual Meeting of Decision Sciences Institute Conference Track OB2, San Francisco: USA.
Resmi Gazete (2006). Özel e itim hizmetleri yönetmeli i. 31.05.2006/26184, Tebli ler Dergisi, Haziran 2006/2585-Ek.
Rinehart, J.S. & Short P. (2003). Job satisfaction and empowerment among teacher leaders, reading recovery teachers and regular classroom teachers. Education, 114, 4, 570-580.
Sevimli, F. & Ecan Ö.F. (2005). Bireysel ve iE ortamFna iliEkin faktörler açFsFndan iE doyumu. Ege Akademik Bak Dergisi, 5, 1–2, 55–64.
Stempien, L. R. & Loeb, R. C. (2002). Differences in job satisfaction between general education and special education teachers: implication for retention. Remedial and Special Education, 23, 5, 258- 268.
Sung S. (1999). Job satisfaction among special education teachers of special schools for severe grade mentally handicapped children in Hong Kong., Hong Kong University.
\imEek L. (1995). E tatmini. Verimlilik Dergisi, Milli Prodüktivite Merkezi, 2, 91–102.
Tan, N. (2003). Anadolu lisesi ö retmenlerinin i doyumunu etkileyen etmenler. YayFnlanmamFE Yüksek Lisans Tezi, Ankara: Gazi Üniversitesi E itim Bilimleri Enstitüsü.
TezbaEaran, A. A. (1997). Likert tipi ölçek geli tirme klavuzu. kinci BaskF, Ankara. Türk Psikologlar Derne i YayFnF.
T.C. AnayasasF 1982 (1989). Veb Ofset BaskF, stanbul: Serhat YayFncFlFk.
Uras, M. & Kunt, M. (2005). Ö retmen adaylarFnFn ö retmenlik mesle inden beklentileri ve beklentilerinin karEFlanmasFnF Dergisi, 19.
umma düzeyleri, Pamukkale Üniversitesi E itim Fakültesi
Uyguç, N., Arbak, Y., Duygulu, E. & ÇFraklar N.H. (1998). E ve yaEam doyumu arasFndaki iliEkinin üç temel varsayFm altFnda incelenmesi, D.E.Ü. .B.F. Dergisi, 13, 2, , 193-204.
Williams, K. & Poel, E.W. (2006). Stress management for special educators: the self administered tool for awareness and relaxtion (Star), Teaching Exceptional Children Plus, 3, 1, 1-12.
İlköğretim Okulu Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması
AltFnFEFk, S. (1997). Hizmet çi e itime kat lman n okul yöneticilerinin i doyumuna etkisi. YayFmlanmamFE Doçentlik Tezi, Ankara.
Ataman, A. (2003). Özel e itimde ö retmen yeti tirme sisteminin genel de erlendirilmesi ve bir yeti tirme program önerisi. 13. Ulusal Özel E itim Kongresi’de sunulmuEtur, Ankara: Gazi Üniversitesi.
BalcF, A. (1985). E itim yöneticisinin i doyumu. YayFnlanmamFE Doktora Tezi, S.BE, Ankara: A.Ü.
BaE, T. & ArdFç, K. (2002). Yüksek ö retimde iE tatmini ve tatminsizli i. ktisat letme ve Finans,
nceleme-Ara t rma, 17.YFl, 72-81.
BaEal, M. & Batu, E.S. (2002) Zihin özürlü ö rencilere okuma yazma ö retme konusunda alt özel sFnFf ö retmenlerinin görüE ve önerileri. Ankara Üniversitesi E itim Fakültesi Özel E itim Dergisi, 3 (2) 85-98
Büyüköztürk, \. (2003) Sosyal Bilimler çin Veri Analizi El Kitab . Ankara: Pegem A yayFnlarF.
Cavkaytar, A. (2000). Zihinsel engellilerin e itim amaçlarF. Anadolu Üniversitesi E itim Bilimleri Dergisi, 10, 1, 115-121.
Cribbin, J. (1972). Effective managerial leadership. NewYork: American Management Association Inc.
ÇalFk, T. (2003). Egörenlerin örgüte uyumu (örgütsel sosyalizasyon). Türk E itim Bilimleri Dergisi, 1, 2, 163-177.
Çetinkanat, C.P. (1988). Örgütsel iklim ve i doyumu. Doktora Tezi, S.B.E. Ankara: Hacettepe Üniversitesi.
Çilenti, M. (1984). E itim Teknolojisi ve Ö retim. Ankara: KadFo lu MatbaasF.
Çiftçi, H.F. (1987). Alt özel s n f ö retmenlerinin durum ve sorunlar . YayFnlanmFE Yüksek Lisans Tezi, S.B.E, EskiEehir: Anadolu Üniversitesi.
Davis, K. (1988). letmede insan davran . (Çev. Kemal Tosun vd.,), Üçüncü BaskF, YayFn No.199,
stanbul: .Ü. Eletme Fakültesi.
Erjem, Y. (2005). E itimde yabancFlaEma olgusu ve ö retmen: lise ö retmenleri üzerine sosyolojik bir araEtFrma. Türk E itim Bilimleri Dergisi. 3, 4, 395-417.
Gürsel, M., Izgar, H., AltFnok, V. & Kesici, \. (2003). Endüstri ve örgüt psikolojisi i doyumu. Konya: Star Ofset BasFm.
GünbayF, . (1999). lkö retim okulu ö retmenlerinin i doyumu. Doktora Tezi, S.B.E. Ankara: Hacettepe Üniversitesi.
Hair, J.F. Anderson, R.E., Tahtam, R. L. & Black, W.C. (1998). Multivariate data analysis. Fifth Edition, Pearson Education.
Kaptan, S. (1993). Bilimsel ara t rma ve istatistik teknikleri. Ankara: Set Ofset.
Karasar, N. (1998). Bilimsel ara t rma yöntemi. 3A AraEtFrma E itim DanFEmanlFk Ltd. \ti, 8.BaskF, Ankara: Nobel YayFm Da FtFm.
Kayao lu, H. (1999). Bilgilendirme program n n normal s n f ö retmenlerinin kayna t rma ortam ndaki i itme engelli çocuklara yönelik tutumlar na etkisi. YayFnlanmamFE Yüksek Lisans Tezi, Ankara: Ankara Üniversitesi.
KitapçF, H. & Sezen, B. (2002). ÇalFEanlarFn tatminini belirleyici unsurlar üzerine bir araEtFrma: kariyer süreci örne i. F rat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12, 1, 219-230.
KFrel, Ç. (1999). Örgütsel davran . EskiEehir: Anadolu Üniversitesi Yay.
MEB, (2007). E itim istatistikleri 2007. Strateji GeliEtirme BaEkanlF F, http://sgb.meb.gov.tr /istatistik/main2.htm adresinden 10 A ustos 2007 tarihinde indirilmiEtir.
MEM (2007). Emekli s n f
ö retmenlerine özel e itim ö retmeni yeti tirme kursu.
http://antalya.meb.gov.tr/web/ index.php?option= com _ content &task=
view&id=385&Itemid=108 adresinden 15 A ustos 2007 tarihinde indirilmiEtir.
Ramayah, T., Jantan, M. & Tadisina, S.K. (2001). Job satisfaction: emprical evidence for alternatives to JDI. Annual Meeting of Decision Sciences Institute Conference Track OB2, San Francisco: USA.
Resmi Gazete (2006). Özel e itim hizmetleri yönetmeli i. 31.05.2006/26184, Tebli ler Dergisi, Haziran 2006/2585-Ek.
Rinehart, J.S. & Short P. (2003). Job satisfaction and empowerment among teacher leaders, reading recovery teachers and regular classroom teachers. Education, 114, 4, 570-580.
Sevimli, F. & Ecan Ö.F. (2005). Bireysel ve iE ortamFna iliEkin faktörler açFsFndan iE doyumu. Ege Akademik Bak Dergisi, 5, 1–2, 55–64.
Stempien, L. R. & Loeb, R. C. (2002). Differences in job satisfaction between general education and special education teachers: implication for retention. Remedial and Special Education, 23, 5, 258- 268.
Sung S. (1999). Job satisfaction among special education teachers of special schools for severe grade mentally handicapped children in Hong Kong., Hong Kong University.
\imEek L. (1995). E tatmini. Verimlilik Dergisi, Milli Prodüktivite Merkezi, 2, 91–102.
Tan, N. (2003). Anadolu lisesi ö retmenlerinin i doyumunu etkileyen etmenler. YayFnlanmamFE Yüksek Lisans Tezi, Ankara: Gazi Üniversitesi E itim Bilimleri Enstitüsü.
TezbaEaran, A. A. (1997). Likert tipi ölçek geli tirme klavuzu. kinci BaskF, Ankara. Türk Psikologlar Derne i YayFnF.
T.C. AnayasasF 1982 (1989). Veb Ofset BaskF, stanbul: Serhat YayFncFlFk.
Uras, M. & Kunt, M. (2005). Ö retmen adaylarFnFn ö retmenlik mesle inden beklentileri ve beklentilerinin karEFlanmasFnF Dergisi, 19.
umma düzeyleri, Pamukkale Üniversitesi E itim Fakültesi
Uyguç, N., Arbak, Y., Duygulu, E. & ÇFraklar N.H. (1998). E ve yaEam doyumu arasFndaki iliEkinin üç temel varsayFm altFnda incelenmesi, D.E.Ü. .B.F. Dergisi, 13, 2, , 193-204.
Williams, K. & Poel, E.W. (2006). Stress management for special educators: the self administered tool for awareness and relaxtion (Star), Teaching Exceptional Children Plus, 3, 1, 1-12.
Günbayı, İ., & Toprak, D. (2010). İlköğretim Okulu Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması. İlköğretim Online, 9(1), 150-169.
AMA
Günbayı İ, Toprak D. İlköğretim Okulu Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması. İOO. Mart 2010;9(1):150-169.
Chicago
Günbayı, İlhan, ve Durak Toprak. “İlköğretim Okulu Sınıf Ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması”. İlköğretim Online 9, sy. 1 (Mart 2010): 150-69.
EndNote
Günbayı İ, Toprak D (01 Mart 2010) İlköğretim Okulu Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması. İlköğretim Online 9 1 150–169.
IEEE
İ. Günbayı ve D. Toprak, “İlköğretim Okulu Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması”, İOO, c. 9, sy. 1, ss. 150–169, 2010.
ISNAD
Günbayı, İlhan - Toprak, Durak. “İlköğretim Okulu Sınıf Ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması”. İlköğretim Online 9/1 (Mart 2010), 150-169.
JAMA
Günbayı İ, Toprak D. İlköğretim Okulu Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması. İOO. 2010;9:150–169.
MLA
Günbayı, İlhan ve Durak Toprak. “İlköğretim Okulu Sınıf Ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması”. İlköğretim Online, c. 9, sy. 1, 2010, ss. 150-69.
Vancouver
Günbayı İ, Toprak D. İlköğretim Okulu Sınıf ve Özel Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerinin Karşılaştırılması. İOO. 2010;9(1):150-69.