APA |
Erkuş, A. (2015). “Nitel” ve Türevleri (“Alternatif ölçme”, “Çoklu” ve “Duygusal zekâ”): Ne, Niçin ve Nereye Doğru?. İlköğretim Online, 14(3), 1-17. |
|
AMA |
Erkuş A. “Nitel” ve Türevleri (“Alternatif ölçme”, “Çoklu” ve “Duygusal zekâ”): Ne, Niçin ve Nereye Doğru?. İOO. Ağustos 2015;14(3):1-17. |
|
Chicago |
Erkuş, Adnan. ““Nitel” Ve Türevleri (“Alternatif ölçme”, “Çoklu” Ve ‘Duygusal zekâ’): Ne, Niçin Ve Nereye Doğru?”. İlköğretim Online 14, sy. 3 (Ağustos 2015): 1-17. |
|
EndNote |
Erkuş A (01 Ağustos 2015) “Nitel” ve Türevleri (“Alternatif ölçme”, “Çoklu” ve “Duygusal zekâ”): Ne, Niçin ve Nereye Doğru?. İlköğretim Online 14 3 1–17. |
|
IEEE |
A. Erkuş, ““Nitel” ve Türevleri (“Alternatif ölçme”, “Çoklu” ve ‘Duygusal zekâ’): Ne, Niçin ve Nereye Doğru?”, İOO, c. 14, sy. 3, ss. 1–17, 2015. |
|
ISNAD |
Erkuş, Adnan. ““Nitel” Ve Türevleri (“Alternatif ölçme”, “Çoklu” Ve ‘Duygusal zekâ’): Ne, Niçin Ve Nereye Doğru?”. İlköğretim Online 14/3 (Ağustos 2015), 1-17. |
|
JAMA |
Erkuş A. “Nitel” ve Türevleri (“Alternatif ölçme”, “Çoklu” ve “Duygusal zekâ”): Ne, Niçin ve Nereye Doğru?. İOO. 2015;14:1–17. |
|
MLA |
Erkuş, Adnan. ““Nitel” Ve Türevleri (“Alternatif ölçme”, “Çoklu” Ve ‘Duygusal zekâ’): Ne, Niçin Ve Nereye Doğru?”. İlköğretim Online, c. 14, sy. 3, 2015, ss. 1-17. |
|
Vancouver |
Erkuş A. “Nitel” ve Türevleri (“Alternatif ölçme”, “Çoklu” ve “Duygusal zekâ”): Ne, Niçin ve Nereye Doğru?. İOO. 2015;14(3):1-17. |
|