Özet
Bu çalışmada sınıf
yönetiminin değişmesi ile ilgili yeni somut örnekler ileri sürülmektedir.
Çağımız sistemleri değişime zorlamaktadır. Değişim isteği çoğu zaman istenilen
bir olgu olarak da görülmemektedir. Fakat değişime direnmenin anlamsız olduğunu
gören sistemler uyum sağlamak için çaba göstermektedirler. Sınıf yönetimi
kavramı da bu değişim isteğinin bir sonucu olarak ortaya çıkmıştır. Bu alanda
son yıllarda önemli düzeyde çalışmalar yapılmaktadır. Bu çalışmalar
öğretmenlere sınıf yönetimi alanında yeni bir bakış açısı kazandırmaktadır.
Öğretmenlerin kullanmaları amacıyla yaratmaya
çalıştıkları buna benzer sınıf ortamı stratejileri üzerinde çalışıldı ve
"Sınıf Yönetimi" alanının bir parçası olarak uzun seneler
geliştirilerek öğretmenlerin kullanımına sunuldu. Bu makale bu alanda son
zamanlarda yapılan değişiklikleri inceleyerek yeni yaklaşımlara somut örnekler
sunmaktadır. Araştırmanın amacına ulaşabilmek ve yeterli bilgileri
toplayabilmek için tarama modeli kullanılmıştır. Bu amaçla geçmişte varolan
durumun incelenmesi yapılarak betimlenen durumdan yeni yöntemler
geliştirilmiştir.
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
---|---|
Bölüm | Eğitim Bilimleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2017 |
Gönderilme Tarihi | 25 Aralık 2017 |
Kabul Tarihi | 3 Ocak 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 2 |
The Aim of The Journal
The Journal of Interdisciplinary Educational Researches (JIER) published by the Interdisciplinary Educational and Research Association (JIER)A) is an internationally eminent journal.
JIER, a nonprofit, nonprofit NGO, is concerned with improving the education system within the context of its corporate objectives and social responsibility policies. JIER, has the potential to solve educational problems and has a strong gratification for the contributions of qualified scientific researchers.
JIER has the purpose of serving the construction of an education system that can win the knowledge and skills that each individual should have firstly in our country and then in the world. In addition, JIER serves to disseminate the academic work that contributes to the professional development of teachers and academicians, offering concrete solutions to the problems of all levels of education, from preschool education to higher education.
JIER has the priority to contribute to more qualified school practices. Creating and managing content within this context will help to advance towards the goal of being a "focus magazine" and "magazine school", and will also form the basis for a holistic view of educational issues. It also acts as an intermediary in the production of common mind for sustainable development and education