BibTex RIS Kaynak Göster

FEN EĞİTİMİNDE BULUNMASI GEREKLİ BAZI ÖNEMLİ ÖZELLİKLER

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 2, 271 - 276, 01.05.2004

Öz

Bu çalışmada günümüz gelişmelerine bağlı olarak fen bilimleri eğitiminde olması gerekli olan bazı önemli özellikler ortaya çıkarılmış ve tartışılmıştır. Bilim ve teknolojide yaşanan gelişim ve değişimler, yeni şartlar, beklentiler ve gelişen ihtiyaçları ortaya çıkarmakta, dolayısıyla fen’in özelliklerini değiştirmektedir. Değişen bu özelliklerin toplum tarafından doğru bilinmesi ve öneminin anlaşılması toplumun, fen ve teknolojiye dolayısıyla gelişime açık olmasını sağlayacağından çok önemlidir

Kaynakça

  • Abruscato, J., (1988), Teaching Children Science. U.S.A: Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall.
  • Carin, Arthur A., (1993), Teaching Science Through Discovery. U.S.A New York: Macmillan Publishing Company.
  • Collette, Alfred T. ve Chiappetta, Eugene L., (1989), Science Instruction In The Middle And Secondary Schools. U.S.A Columbus: Merrill Publishing Company.
  • Glynn, Shawn M. ve Duit, R. (Ed.), (1995), Learning Science In The School Research Reforming Practice. U.S.A New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
  • Sund Robert B., Trowbridge, Leslie W., (1973), Teachıng Science By Inquıry In The Secondary School. Columbus Ohio: Merrill Publishing Company a Bell and Howell Company.

SOME IMPORTANT PROPERTIES THAT MUST BE FOUND IN SCIENCE EDUCATION

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 2, 271 - 276, 01.05.2004

Öz

In this study some important science education properties which are dependent to the new improvements are revealed and discussed. The improvements and changes in science and technology, causes new conditions, expectations and improved needs, so changing properties of science. Knowledge and the importance of these changed properties by the society is very important because it makes the society open- minded to the science and technology and so open to the improvements

Kaynakça

  • Abruscato, J., (1988), Teaching Children Science. U.S.A: Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall.
  • Carin, Arthur A., (1993), Teaching Science Through Discovery. U.S.A New York: Macmillan Publishing Company.
  • Collette, Alfred T. ve Chiappetta, Eugene L., (1989), Science Instruction In The Middle And Secondary Schools. U.S.A Columbus: Merrill Publishing Company.
  • Glynn, Shawn M. ve Duit, R. (Ed.), (1995), Learning Science In The School Research Reforming Practice. U.S.A New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
  • Sund Robert B., Trowbridge, Leslie W., (1973), Teachıng Science By Inquıry In The Secondary School. Columbus Ohio: Merrill Publishing Company a Bell and Howell Company.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Engin Baysen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Baysen, E. (2004). FEN EĞİTİMİNDE BULUNMASI GEREKLİ BAZI ÖNEMLİ ÖZELLİKLER. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(2), 271-276.

2562219122   19121   19116   19117     19118       19119       19120     19124