BibTex RIS Kaynak Göster

Sosyal Sorumluluk Anlayışının İşletmelerde Algılanma Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

Yıl 2010, Sayı: 46, 58 - 65, 01.04.2010

Öz

Bugün iş dünyasında faaliyetlerini yürüten herhangi bir işletmenin yöneticileri eskiye göre daha fazla sosyal sorumluluk içinde davranmak zorundadırlar. Bugünün çağdaş işletme yöneticilerinin sık sık karşılaştıkları ve çözmek zorunda oldukları problemlerin başında sosyal sorumlulukla ilgili konular gelmektedir. Bu çalışma sosyal sorumluluk anlayışının işletmelerde algılanma düzeylerinin belirlenmesi üzerinde yapılmıştır. İş dünyasında faaliyetlerini yürüten işletmeler tarafından bu kavramın nasıl algılandığını belirlemek için anket çalışması yapılmış ve sonuçlar frekans analizi ile değerlendirilmiştir.

(A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries)

Yıl 2010, Sayı: 46, 58 - 65, 01.04.2010

Öz

Today managers of companies in business world have to behave in a more social responsibility manner compared to past.Issues related to social responsibility are one of the major issues that today contemporary business managers frequently face and have to dealwith. This study aims to identify perception levels op social responsibility in the companies. A survey has been prepared in order to understand how companies refer to social responsibility concept. Results have been evaluated by frequency analysis.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA95JT46FH
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Mikail Erol Bu kişi benim

İsmail Elagöz Bu kişi benim

Ahmet Şahbaz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2010
Gönderilme Tarihi 1 Nisan 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Sayı: 46

Kaynak Göster

APA Erol, M., Elagöz, İ., & Şahbaz, A. (2010). (A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries). The Journal of Accounting and Finance(46), 58-65.
AMA Erol M, Elagöz İ, Şahbaz A. (A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries). The Journal of Accounting and Finance. Nisan 2010;(46):58-65.
Chicago Erol, Mikail, İsmail Elagöz, ve Ahmet Şahbaz. “(A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries)”. The Journal of Accounting and Finance, sy. 46 (Nisan 2010): 58-65.
EndNote Erol M, Elagöz İ, Şahbaz A (01 Nisan 2010) (A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries). The Journal of Accounting and Finance 46 58–65.
IEEE M. Erol, İ. Elagöz, ve A. Şahbaz, “(A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries)”, The Journal of Accounting and Finance, sy. 46, ss. 58–65, Nisan 2010.
ISNAD Erol, Mikail vd. “(A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries)”. The Journal of Accounting and Finance 46 (Nisan 2010), 58-65.
JAMA Erol M, Elagöz İ, Şahbaz A. (A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries). The Journal of Accounting and Finance. 2010;:58–65.
MLA Erol, Mikail vd. “(A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries)”. The Journal of Accounting and Finance, sy. 46, 2010, ss. 58-65.
Vancouver Erol M, Elagöz İ, Şahbaz A. (A Research to Determine Perception Levels of Social Responsibılity in Enterpries). The Journal of Accounting and Finance. 2010(46):58-65.