Bu çalışmanın amacı; Elazığ il merkezindeki devlet ilköğretim okullarında okul kültürü ve takım liderliği arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Betimsel bir çalışma olan bu araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. Bu amaçla hazırlanmış olan Likert tipi anket yardımıyla katılımcıların görüşlerine başvurulmuştur. Araştırmaya katılanların okul kültürü ile takım liderliğine ilişkin görüşleri arasında anlamlı bir ilişkinin olup olmadığını anlamak amacıyla Pearson Korelasyon analizi yapılmıştır. Analiz sonuçlarına göre okul kültürüyle takım liderliği arasında pozitif yönde bir ilişkinin var olduğu görülmüştür.
Okul Kültürü Takım Çalışması Takım Liderliği Liderlik Elazığ
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Eğitim Bilimleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Şubat 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 1 |