Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 1, 107 - 119, 01.02.2010

Öz

Bu çalışmanın amacı; Elazığ il merkezindeki devlet ilköğretim okullarında okul kültürü ve takım liderliği arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Betimsel bir çalışma olan bu araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. Bu amaçla hazırlanmış olan Likert tipi anket yardımıyla katılımcıların görüşlerine başvurulmuştur. Araştırmaya katılanların okul kültürü ile takım liderliğine ilişkin görüşleri arasında anlamlı bir ilişkinin olup olmadığını anlamak amacıyla Pearson Korelasyon analizi yapılmıştır. Analiz sonuçlarına göre okul kültürüyle takım liderliği arasında pozitif yönde bir ilişkinin var olduğu görülmüştür.

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 1, 107 - 119, 01.02.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Vehbi Çelik Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Çelik, V. (2010). İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ. Education Sciences, 5(1), 107-119.
AMA Çelik V. İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ. NWSA. Şubat 2010;5(1):107-119.
Chicago Çelik, Vehbi. “İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ”. Education Sciences 5, sy. 1 (Şubat 2010): 107-19.
EndNote Çelik V (01 Şubat 2010) İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ. Education Sciences 5 1 107–119.
IEEE V. Çelik, “İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ”, NWSA, c. 5, sy. 1, ss. 107–119, 2010.
ISNAD Çelik, Vehbi. “İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ”. Education Sciences 5/1 (Şubat 2010), 107-119.
JAMA Çelik V. İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ. NWSA. 2010;5:107–119.
MLA Çelik, Vehbi. “İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ”. Education Sciences, c. 5, sy. 1, 2010, ss. 107-19.
Vancouver Çelik V. İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUL KÜLTÜRÜ VE TAKIM LİDERLİĞİ. NWSA. 2010;5(1):107-19.