BibTex RIS Kaynak Göster

Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi

Yıl 2011, Cilt: 3 Sayı: 2, 297 - 306, 01.12.2011

Öz

Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi

Yıl 2011, Cilt: 3 Sayı: 2, 297 - 306, 01.12.2011

Öz

Tüketici davranışlarının incelenmesi bir organizasyonun yönünü belirleyen en önemli faktörlerden biridir. Pazarlama, tüketici beklentileri doğrultusunda ürünün geliştirilip fiyatlandırılması, tutundurulması ve tüketiciye dağıtılması işlemidir. Halkla İlişkiler organizasyonun gelişmesinde ve halktan beklenen kabulün gerçekleşmesinde önemlidir. Tüketici davranışlarının anlaşılması, organizasyon için gerekli düzenlemelerin yapılmasını sağlar. Bu düzenlemelerin tümü işletmenin objektifini yakalamasında, kar ve imaj sağlamasında esastır. Organizasyonun hedeflerini belirleyip, bu hedeflere ulaşması tüketici davranışlarının belirleyicisi olan tüketicinin, rekabet ortamında beklentileri değerlendirilerek hareket edilmelidir.Burada halkla ilişkiler etkili olmaktadır. incelenmesiyle gerçekleşir. Organizasyonun geleceğinin

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Remziye Terkan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 3 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Terkan, R. (2011). Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 3(2), 297-306.
AMA Terkan R. Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. Aralık 2011;3(2):297-306.
Chicago Terkan, Remziye. “Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3, sy. 2 (Aralık 2011): 297-306.
EndNote Terkan R (01 Aralık 2011) Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3 2 297–306.
IEEE R. Terkan, “Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi”, Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, c. 3, sy. 2, ss. 297–306, 2011.
ISNAD Terkan, Remziye. “Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi”. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3/2 (Aralık 2011), 297-306.
JAMA Terkan R. Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2011;3:297–306.
MLA Terkan, Remziye. “Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, c. 3, sy. 2, 2011, ss. 297-06.
Vancouver Terkan R. Pazarlamanın Bir Parçası Olarak Halkla İlişkiler: Tüketici Davranışlarının Önemi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2011;3(2):297-306.