Çalışmanın amacı ISO 500 listesinde ki işletmelerinin misyon, vizyon ve değerlerinin 2009 yılı verilerini kullanarak içerik analizi yöntemi ile incelemektir. Daha spesifik olarak çalışma, ISO 500 listesindeki firmalarının açıkladıkları misyon, vizyon ve değerlerde öne çıkan veya öncelik gösteren kavramları belirlemektedir. Bu çalışma yönetim sürecinde rol alan yönetici ve danışmanların misyon, vizyon ve değerlere ilişkin tanımları oluştururken daha sistematik yaklaşmalarını sağlayacaktır. Bununla birlikte misyon, vizyon ve değerlerini henüz oluşturmamış işletmeler için de yol gösterici bir kaynak görevi üstlenebilir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 4 Sayı: 2 |