BibTex RIS Kaynak Göster

DELIVERING COURSE CONTENT WITH WEB IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONSPART-II

Yıl 2002, Cilt: 5 Sayı: 1 - Cilt: 5 Sayı: 1, 23 - 33, 01.03.2002

Öz

As the Internet is fast emerging, its World Wide Web is becoming an increasingly powerful, global, interactive, and
dynamic medium for delivering instruction. Some institutions are using the Web to provide instruction and training. Increasing
numbers of these institutions offering Web-based courses are recognizing the fact that the Web is a viable medium of learning
and instruction.
The Web, as a medium of learning and instruction, has the potential to support the creation of well-designed resources,
such as Web-based instruction (WBI).
In this study the theory of Web-based instruction is studied. Additionally design, development, and implementation of a
prototype Web-based course is implemented. This study is divided into three parts. First part contains web based teaching and
web in distance learning. Second part contains design of user interface for web based teaching, design of distance learning
applications and usability testing for web sites. Last part contains design and implementation of a web based course.

YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II

Yıl 2002, Cilt: 5 Sayı: 1 - Cilt: 5 Sayı: 1, 23 - 33, 01.03.2002

Öz

İnternet hızla gelişirken, WWW (World Wide Web) de öğretimin aktarılması için güçlü, etkileşimli ve dinamik bir araç haline gelmektedir. Birçok yüksek öğretim kurumu eğitim ve öğretim sağlamak için web’i kullanmaktadır. Web-tabanlı öğretim sağlayan bu kurumlardan birçoğu web’in eğitim ve öğretim için uygun bir araç olduğu gerçeğini algılamaktadır.Bir eğitim ve öğretim aracı olarak web, web-tabanlı öğretim gibi iyi tasarlanmış kaynakların oluşturulmasını destekleye­cek potansiyele sahiptir.Bu çalışmada web-tabanlı eğitimin teorisi incelenmiştir. Ayrıca örnek bir web-tabanlı ders tasarlanmış, geliştirilmiş ve tamamlanmıştır. Bu çalışma iki kısımdan oluşmaktadır. Birinci kısımda web tabanlı öğretim ve uzaktan öğretimde web konusu incelenmektedir. İkinci kısımda ise web tabanlı öğretim için kullanıcı arabirimi tasarımı, uzaktan eğitim uygulamalarının tasarımı ve kullanışlılık testleri ile bir web tabanlı kursun oluşturulması ve tamamlanması anlatılmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA68FJ69PU
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ömer Faruk Bay Bu kişi benim

Hakan Tüzün Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2002
Gönderilme Tarihi 1 Mart 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 5 Sayı: 1 - Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Bay, Ö. F., & Tüzün, H. (2002). YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II. Politeknik Dergisi, 5(1), 23-33.
AMA Bay ÖF, Tüzün H. YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II. Politeknik Dergisi. Mart 2002;5(1):23-33.
Chicago Bay, Ömer Faruk, ve Hakan Tüzün. “YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II”. Politeknik Dergisi 5, sy. 1 (Mart 2002): 23-33.
EndNote Bay ÖF, Tüzün H (01 Mart 2002) YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II. Politeknik Dergisi 5 1 23–33.
IEEE Ö. F. Bay ve H. Tüzün, “YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II”, Politeknik Dergisi, c. 5, sy. 1, ss. 23–33, 2002.
ISNAD Bay, Ömer Faruk - Tüzün, Hakan. “YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II”. Politeknik Dergisi 5/1 (Mart 2002), 23-33.
JAMA Bay ÖF, Tüzün H. YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II. Politeknik Dergisi. 2002;5:23–33.
MLA Bay, Ömer Faruk ve Hakan Tüzün. “YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II”. Politeknik Dergisi, c. 5, sy. 1, 2002, ss. 23-33.
Vancouver Bay ÖF, Tüzün H. YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARINDA DERS İÇERİĞİNİN WEB TABANLI OLARAK AKTARILMASI-II. Politeknik Dergisi. 2002;5(1):23-3.
 
TARANDIĞIMIZ DİZİNLER (ABSTRACTING / INDEXING)
181341319013191 13189 13187 13188 18016 

download Bu eser Creative Commons Atıf-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası ile lisanslanmıştır.