AMAÇ: Bu çalışmada amaç sağlık yönetimi öğrencilerinin uzaktan (çevrimiçi) eğitime karşı tutumlarını incelemektir.
YÖNTEM: Araştırmada 11 tane anket sorusu ve 3 tane demografik soru katılımcılar tarafından çevrimiçi olarak cevaplandırıldı. Araştırma evreni Sağlık Bilimleri Üniversitesi Sağlık Yönetimi bölümünde okuyan 270 kişiden oluşmaktadır. Çalışmada tam sayım yöntemi kullanılmıştır. Araştırmaya katılmayı kabul eden 91 kişi (%40) araştırmaya dahil edilmiştir.
BULGULAR: Araştırmaya katılanların 16’sı erkek (%17,6) ve 75’i kadın (%82,4), 21’i birinci sınıf (%23,1), 16’sı ikinci sınıf (%17,6), 12’si üçüncü sınıf (%13,2) ve 42’si dördüncü sınıf (%46,2, 60’ı İstanbul’da (%65,9) ve 31’i diğer şehirlerde (%34,1) ikamet ettiği bulunmuştur. Çevrimiçi gerçekleştirilen derslerin yüz yüze gerçekleştirilen derslerden daha verimli olduğunu düşünenlerin oranı %6,6’dır.
SONUÇ: Yapılan araştırma sonucunda sağlık yönetimi öğrencilerinin yüz yüze eğitimi tercih ettiği görülmüştür.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Psikolojide Davranış-Kişilik Değerlendirmesi |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2021 |
Gönderilme Tarihi | 3 Ağustos 2021 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 Cilt: 3 Sayı: 2 |
Bu dergide yayınlanan tüm çalışmalar, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 (CC BY-NC 4.0 ) International License kapsamında lisanslanmıştır.
Bu lisansın bir kopyasını görüntülemek için http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ adresini ziyaret edin.