Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
e-ISSN 2458-908X | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1981 | Yayıncı Selçuk Üniversitesi | http://sefad.selcuk.edu.tr/sefad


ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİ

Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi [SEFAD] Haziran ve Aralık olmak üzere yılda iki kez yayınlanan uluslararası hakemli akademik bir dergidir. SEFAD dilbilimi, edebiyat, tarih, sanat tarihi, eğitim, felsefe, sosyoloji, psikoloji, iktisat, arkeoloji gibi sosyal ve beşeri bilimlere ait alanlarda hazırlanmış akademik çalışmalara, derleme ve kitap tanıtımlarına yer vermektedir.  SEFAD; Acar Index, Arastirmax, Cosmos Impact Factor, DOAJ, EBSCO, ERIH PLUS, ESCI (Web of Science), ESJI, İSAM, MLA, ResearchBib, Root Indexing, SIS, SOBIAD, TEİ, TÜBİTAK ULAKBİM TR DİZİN tarafından indekslenmektedir.

SEFAD'a Türkçe ve İngilizce dilinde makaleler kabul edilmektedir.



Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi

e-ISSN 2458-908X | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1981 | Yayıncı Selçuk Üniversitesi | http://sefad.selcuk.edu.tr/sefad
Kapak Resmi


ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİ

Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi [SEFAD] Haziran ve Aralık olmak üzere yılda iki kez yayınlanan uluslararası hakemli akademik bir dergidir. SEFAD dilbilimi, edebiyat, tarih, sanat tarihi, eğitim, felsefe, sosyoloji, psikoloji, iktisat, arkeoloji gibi sosyal ve beşeri bilimlere ait alanlarda hazırlanmış akademik çalışmalara, derleme ve kitap tanıtımlarına yer vermektedir.  SEFAD; Acar Index, Arastirmax, Cosmos Impact Factor, DOAJ, EBSCO, ERIH PLUS, ESCI (Web of Science), ESJI, İSAM, MLA, ResearchBib, Root Indexing, SIS, SOBIAD, TEİ, TÜBİTAK ULAKBİM TR DİZİN tarafından indekslenmektedir.

SEFAD'a Türkçe ve İngilizce dilinde makaleler kabul edilmektedir.



Sayı 44 - 26 Ara 2020
  1. Çağdaş Türk Gezgin Yazarlarına Göre Mesafenin Mekânı Dönüştürmesi
    Sayfalar 1 - 14
    Abdulfettah İMAMOĞLU
  2. Mısır Baharı Sonrası Ülkenin Siyasî ve Politik Hareketliliğinin Kurgusal İzdüşümü: Bâbu’l-Hurûc ve İzzeddîn Şükrî Feşîr
    Sayfalar 15 - 36
    Asiye ÇELENLİOĞLU
  3. مقایسھ زیبایی شناسی در غزل ھای سعدی و حافظ با تکیھ بر گل و بلب ل
    Sayfalar 37 - 54
    Gamze Gizem AVCIOĞLU
  4. George Chapman’s Caesar and Pompey and Cato as the Mediator
    Sayfalar 55 - 70
    Hediye ÖZKAN
  5. 19. Yüzyıl Divan Şairi Hilmî Kıbrısî Efendi’nin Şiirlerinde Tasavvuf İzleri
    Sayfalar 71 - 84
    İkbal ÖKSÜZOĞLU, Ghadir GOLKARİAN
  6. Türk ve Rus Edebiyatında Süslü Nesir
    Sayfalar 85 - 102
    Kevser TETİK, Gönül YÜKSEL
  7. Azerbaycan Türkçesinin Bir Diyalektiyle Yazılmış Luka İncili Üzerine
    Sayfalar 103 - 118
    Mehdi REZAEİ
  8. Borders Unbound: Cultural and Political Borders in Lawrence Osborne’s Beautiful Animals
    Sayfalar 119 - 130
    Mehmet Ali ÇELİKEL
  9. Mustafa Eyyûbîzâde (Ejubović) el-Mostarî’nin Eserlerinin İncelenmesi ve Arap Dili ve Belagatına Dair Üç Risalesinin Tahkiki
    Sayfalar 131 - 160
    Mesut KÖKSOY
  10. Latîfî Tezkiresini Derkenardan Okumak: Tezkirenin Râşid Efendi Nüshasındaki Notlar Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 161 - 180
    Oğuzhan ŞAHİN
  11. Abdurrahman Munîf’in “Sibâku’l-Mesâfâti’t-Tavîle” Adlı Romanında Doğu Kültüründen İzler
    Sayfalar 181 - 212
    Rıfat IŞIK, Mehmet Beşir BULUT
  12. Mecmûa-i İlâhiyât'ın MESTAP'a Göre Muhteva Tablosu
    Sayfalar 213 - 250
    Sevgi LİMON
  13. Söylemsel Psikoloji ve Zihinsel Üslup: Öykü Çözümlemesi
    Sayfalar 251 - 262
    H. Sezgi SARAÇ DURGUN
  14. Challenging Class Barriers in Jane Austen’s Mansfield Park
    Sayfalar 263 - 274
    Yalçın ERDEN
  15. II. Abdülhamit Dönemine Ait İki Farklı Japon Alfabesi ve Türkçe Transliterasyonlarındaki Sorunlar Üzerine
    Sayfalar 275 - 294
    Zeynep GENÇER BALOĞLU
  16. 5. ve 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurları
    Sayfalar 295 - 308
    Derya YILDIZ, Dilek CERAN
  17. Yabancı Dil Öğretiminde İthal ve Yerel Ders Kitaplarının Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
    Sayfalar 309 - 328
    Doğu ATAŞ
  18. Dünya Klasiklerini Blog Tasarımı Yoluyla Okuma Deneyimi -Bir Uygulama Çalışması-
    Sayfalar 329 - 354
    Funda ERDOĞDU, Ayşe Derya ESKİMEN
  19. İlkokul Öğrencilerinin Müzik Türü Tercihleri Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 355 - 378
    Halil TAŞ
  20. Türk ve Dünya Edebiyatından Eserlerin Doğal Dil İşlemeyle İncelenmesi
    Sayfalar 379 - 404
    Mehmet Fatih KARACA, Şafak BAYIR
  21. Yazıtlar Işığında Isaurıa Yerleşimi Astra’nın (Temaşalık) Politik ve Sosyo-Kültürel Durumu
    Sayfalar 405 - 422
    Mehmet KURT, Esra ATCI
  22. Ulusaşırı Göç ve Toplumsal Uyumda Din Eğitiminin Rolü: Erzincan Üzümlü’deki Ahıska Türkleri Örneği
    Sayfalar 423 - 444
    Ahmet KOYUNCU, Rukiye ŞİMŞEK
  23. Covid-19, Religion et droits fondamentaux
    Sayfalar 445 - 460
    Müşerref YARDIM
  24. Çocukluk Sosyolojisinin Tarihsel Gelişimi ve Kuramsal Temelleri
    Sayfalar 461 - 486
    Türkan ERDOĞAN, Bilge VAKIF
  25. Keşifler Çağında Avusturya Kraliyet Doğa Tarihi Müzesi Müdürü Zoolog Franz Steindachner ve Osmanlı Topraklarındaki Araştırmaları
    Sayfalar 487 - 508
    Meltem Begüm SAATÇI ATA
  26. Veba ile Başlayan Değişim: Kara Ölüm’den Sonra Büyük Britanya’da Değişen Gündelik Yaşam
    Sayfalar 509 - 526
    Tolgahan KARAİMAMOĞLU, Tarık Tolga GÜMÜŞ
  27. Hellen ve Roma Dünyasında Patronus-Cliens İlişkisi
    Sayfalar 527 - 546
    Ümran Ozan KARAHAN
  28. Arap Şiirinin Gölgesinde Serinleyen Bir Fars Şairi: Minûçihrî-yi Damgânî
    Sayfalar 547 - 554
    Erdem SEVİMLİ
  29. Yitirilmiş Bütünlüğün İkamesi İçin Bir Öneri: Roman ve Halk
    Sayfalar 555 - 560
    Mustafa KARADENİZ
  30. Asur: İmparatorluk Misyonu
    Sayfalar 561 - 564
    Serdar ÖZBİLEN