Yöneticiler, günümüzde özellikle, maliyet minimizasyonu, kalite ve buna bağlı olarak da müşteri tatmininin sağlanması üzerinde durmaktadırlar. Standart maliyetler, faaliyetlerle ilgili kısa ve uzun vadeli amaçlara ulaşmak için yöneticilere etkin bir planlama ve kontrol imkanı verirler. Bu imkanın elde edilmesindeki başarı standartların oluşturulması sürecindeki tutarlılığa ve oluşturulan standartların güncelleştirilmesine bağlıdır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Mayıs 2014 |
Gönderilme Tarihi | 31 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 1 Sayı: 4 |
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.