Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2018, Cilt: 7 Sayı: 1, 98 - 121, 20.07.2018

Öz

Kaynakça

  • KAYNAKÇA
  • Abiddin Z. Norhasni “Mentoring and Coaching: The Roles and Practices”, University of Putra Malaysia, 2007, pp. 2-7.
  • Acas, “Employee Communications &Consultation, Acas Publications, London, 2013.
  • Acas, “Health, Work and Wellbeing Booklet”, U.K.,March ,2012, pp. 6-10
  • Anonim,” İlk Dinler, Büyük Dinler ve Mezhepler Ansiklobedisi “, AkşamMatbaası, 1964, İstanbul. pp. 9-10.
  • Anık, Cengiz, “Siyasal İkna”, Vadi Yayınları, İstanbul, 2000.
  • Argenti, P.A, “Reputation and The Corporate Brand, Tuck School of BusinessDartmouth, Working Paper No 03-13, 2003, pp. 5-6.
  • Armand & Mattelard, “İletişim Kuramları Tarihi”, İletişim Yayıncılık, İstanbul, 2013.
  • Aula P & Siira K,”Organizational Communication and Conflict Management Systems”, Nordicom Review, 31/1, 2010, pp. 125-141.
  • Bacon, Francis, “Denemeler” , Yapı Kredi Yayınları, İstanbul, 2006.
  • Baudrillard Jean, “Simülakrlar ve Simülasyon”, Doğu Batı Yayınları, İstanbul,2014.
  • Bauman, Zygmunt, “Küreselleşme-Toplumsal Sonuçları, Ayrıntı Yayınları, İstanbul, 2014.
  • Black E, “The Market Valuation of Firm Reputation,” Carnes T, University of Arkansas, Fayetteville, 1999, pp. 3-5.
  • Blatner, A, “Psikodramanın Temelleri”, Sistem Yayıncılık, İstanbul, 2001.
  • Botan, C, “Ethics in Strategic Communication Campaigns: The Case for a New Approach to Public Relations”, Journal of Business Communication, 1997, 34 (2), pp. 188-202.
  • Burke, Peter, “BilgininToplumsal Tarihi”, Yurt Yayınları, İstanbul, 2000.
  • Caird, Edward, “Comte’un Din ve Toplum Felsefesi”, Yeryüzü Yayınları, İstanbul, 2003.
  • Engström Per, “Worker Absenteeism in Search Equilibrium, Institute for the Holmlund Bertil”: Study of Labor,DP,2005.
  • Freud, Sigmund, “Metapsikoloji”, Yason Yayınları, Ankara, 2016.
  • Herrmann, Ned,”The Whole Brain Business Book, Hayat Yayınları, İstanbul, 2003.
  • Johannesen, R.L, “Ethics in Human Communication: Prospect heights” IL, Waveland Press, 1996 , (4), pp. 26-27.
  • Jamieson, Harry, “İletişim ve İkna”, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir,1996.
  • Kadıbeşgil, Salim, “Şimdi Stratejik İletişim Zamanı, Mediacat Kitapları, İstanbul, 2012.
  • Kağıtçıbaşı, Çiğdem:”Günümüzde İnsan ve İnsanlar, Sosyal Psikolojiye ”, Evrim Yayınevi, 2010, İstanbul.
  • Locke, E. A. ve Latham, “Goal setting: A motivational technique that works!Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall. 1984.
  • Masterson,”Gerçek Kendilik”, Litera Yayıncılık, İstanbul, 2009.
  • Meran, Necati, “Dolandırıcılık, Sahtecilik Güveni Kötüye Kullanma”, Seçkin Kitabevi, Ankara, 2011
  • Moreno, J.L, “Who Shall Survive?”, Beacon House, New York, 1939. Nietzsche, W. F:”Ahlakın Soykütüğü Üzerine”, Say Yayınları ,İstanbul, 2015.
  • Okay, Ayla, “Kurum Kimliği”, Mediacat Kitapları, İstanbul, 2008.
  • Okay Ayla,”Halkla İlişkiler, Kavram Strateji ve Uygulamaları,” Der Yayınları, İstanbul, 2007.ve Okay Aydemir:
  • Özgen, Ebru, “Çalışanım Sen Çok Yaşa”, Derin Yayınları, İstanbul, 2011.
  • Platon, “Sokrates’in Savunması”, Kabalcı Yayınevi, İstanbul 2005.
  • Sabuncuoğlu, Zeyyat,” İşletmelerde Halkla İlişkiler”, Alfa Aktüel Bursa, 2010. Solmuş, Tarık, “İş ve Özel Yaşama Psikolojik Bakışlar”, Epsilon Yayınları, İstanbul, 2008.
  • Spinoza, Benedictus, “Etika”, Dost Kitabevi, İstanbul, 2014.Wallace, Edvin, “Dinamik Psikiyatri”,
  • Çevrimiçi:(http://www.mediamiser.com/resources/pr-glossary/public-relations-specialized- functions/ (06.06.2012). (http://humanresources.about.com/od/retention/a/employeecomplaint.htm/ (13.03.2012).(http://www.focus.com/briefs/handling-employee-complaints/ (13.03.2012). (http://www.wrklifebalance.com/worklifebalancedefined.html/ (22.03.2012). (http://www.bothsidesofthetable.com/2010/09/30/how-to-manage-employees-when- they-make-mistakes/ (25.04.2012). (http://senioreagles.wikispaces.com/Industrial%20Revolution%20Invention%20Proje ct/ (12.04.2012).(http://reicherz.edu.glogster.com/industrial-revolution/ (15.04.2012). (http://www.herisem.be/en/18th_19th_century.php / (14.04.2012). (http://worldhistoryeducatorsblog.blogspot.com/2012/01/industrial-revolution-in- england.html / (14.04.2012).(http://intelbook.wordpress.com/2011/01/23/of-why-we-should-defend-capitalism- part-one-industrial-revolution/ (13.04.2012).(http://bookponderings.blogspot.com/2010/09/ponderin-pastin-industrial- revolution.html /(13.04.2012).

Kurumsal Sorunların Yönetimi ve İletişim

Yıl 2018, Cilt: 7 Sayı: 1, 98 - 121, 20.07.2018

Öz

 Kurumsal sorun yönetimi, kurum yöneticilerinin,
fark oluşturmak ve değer yaratmak adına stratejik bir biçimde yönetmesi gereken
bir sahadır. Bu bakımdan, profesyonel yöneticiler, çalışma barışını tesis etmek
ve sorunları çözmek adına temsilsel bir yapı oluşturmak durumundadır. Kurum içi
iletişimde bütünleşme sağlanması ve çalışanların kendilerini daha doğru ifade
edebilmeleri için sorun yönetimi uygulamaları kullanılmaktadır. Çalışanlar
iletişimsel açıdan sağlıklı ve sorunların etkin bir biçimde yönetildiği
kurumlarda daha yüksek verim elde edebilmekte ve işlerine sevgi ile
bağlanmaktadırlar.
Sorun yönetimi insan
kaynakları kadar halkla ilişkilerin konusu kapsamına da girmektedir; çünkü
çalışanlar ve kurumlar arasında daha esnek ve olumlu ilişkiler oluşturmak
isteyen kurumlar bir kurumsal sorun yönetimi sistemi kurmakta ve bu kapsamda
çeşitli halkla ilişkiler uygulamalarını stratejik bir biçimde yönetmektedirler.

Kaynakça

  • KAYNAKÇA
  • Abiddin Z. Norhasni “Mentoring and Coaching: The Roles and Practices”, University of Putra Malaysia, 2007, pp. 2-7.
  • Acas, “Employee Communications &Consultation, Acas Publications, London, 2013.
  • Acas, “Health, Work and Wellbeing Booklet”, U.K.,March ,2012, pp. 6-10
  • Anonim,” İlk Dinler, Büyük Dinler ve Mezhepler Ansiklobedisi “, AkşamMatbaası, 1964, İstanbul. pp. 9-10.
  • Anık, Cengiz, “Siyasal İkna”, Vadi Yayınları, İstanbul, 2000.
  • Argenti, P.A, “Reputation and The Corporate Brand, Tuck School of BusinessDartmouth, Working Paper No 03-13, 2003, pp. 5-6.
  • Armand & Mattelard, “İletişim Kuramları Tarihi”, İletişim Yayıncılık, İstanbul, 2013.
  • Aula P & Siira K,”Organizational Communication and Conflict Management Systems”, Nordicom Review, 31/1, 2010, pp. 125-141.
  • Bacon, Francis, “Denemeler” , Yapı Kredi Yayınları, İstanbul, 2006.
  • Baudrillard Jean, “Simülakrlar ve Simülasyon”, Doğu Batı Yayınları, İstanbul,2014.
  • Bauman, Zygmunt, “Küreselleşme-Toplumsal Sonuçları, Ayrıntı Yayınları, İstanbul, 2014.
  • Black E, “The Market Valuation of Firm Reputation,” Carnes T, University of Arkansas, Fayetteville, 1999, pp. 3-5.
  • Blatner, A, “Psikodramanın Temelleri”, Sistem Yayıncılık, İstanbul, 2001.
  • Botan, C, “Ethics in Strategic Communication Campaigns: The Case for a New Approach to Public Relations”, Journal of Business Communication, 1997, 34 (2), pp. 188-202.
  • Burke, Peter, “BilgininToplumsal Tarihi”, Yurt Yayınları, İstanbul, 2000.
  • Caird, Edward, “Comte’un Din ve Toplum Felsefesi”, Yeryüzü Yayınları, İstanbul, 2003.
  • Engström Per, “Worker Absenteeism in Search Equilibrium, Institute for the Holmlund Bertil”: Study of Labor,DP,2005.
  • Freud, Sigmund, “Metapsikoloji”, Yason Yayınları, Ankara, 2016.
  • Herrmann, Ned,”The Whole Brain Business Book, Hayat Yayınları, İstanbul, 2003.
  • Johannesen, R.L, “Ethics in Human Communication: Prospect heights” IL, Waveland Press, 1996 , (4), pp. 26-27.
  • Jamieson, Harry, “İletişim ve İkna”, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir,1996.
  • Kadıbeşgil, Salim, “Şimdi Stratejik İletişim Zamanı, Mediacat Kitapları, İstanbul, 2012.
  • Kağıtçıbaşı, Çiğdem:”Günümüzde İnsan ve İnsanlar, Sosyal Psikolojiye ”, Evrim Yayınevi, 2010, İstanbul.
  • Locke, E. A. ve Latham, “Goal setting: A motivational technique that works!Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall. 1984.
  • Masterson,”Gerçek Kendilik”, Litera Yayıncılık, İstanbul, 2009.
  • Meran, Necati, “Dolandırıcılık, Sahtecilik Güveni Kötüye Kullanma”, Seçkin Kitabevi, Ankara, 2011
  • Moreno, J.L, “Who Shall Survive?”, Beacon House, New York, 1939. Nietzsche, W. F:”Ahlakın Soykütüğü Üzerine”, Say Yayınları ,İstanbul, 2015.
  • Okay, Ayla, “Kurum Kimliği”, Mediacat Kitapları, İstanbul, 2008.
  • Okay Ayla,”Halkla İlişkiler, Kavram Strateji ve Uygulamaları,” Der Yayınları, İstanbul, 2007.ve Okay Aydemir:
  • Özgen, Ebru, “Çalışanım Sen Çok Yaşa”, Derin Yayınları, İstanbul, 2011.
  • Platon, “Sokrates’in Savunması”, Kabalcı Yayınevi, İstanbul 2005.
  • Sabuncuoğlu, Zeyyat,” İşletmelerde Halkla İlişkiler”, Alfa Aktüel Bursa, 2010. Solmuş, Tarık, “İş ve Özel Yaşama Psikolojik Bakışlar”, Epsilon Yayınları, İstanbul, 2008.
  • Spinoza, Benedictus, “Etika”, Dost Kitabevi, İstanbul, 2014.Wallace, Edvin, “Dinamik Psikiyatri”,
  • Çevrimiçi:(http://www.mediamiser.com/resources/pr-glossary/public-relations-specialized- functions/ (06.06.2012). (http://humanresources.about.com/od/retention/a/employeecomplaint.htm/ (13.03.2012).(http://www.focus.com/briefs/handling-employee-complaints/ (13.03.2012). (http://www.wrklifebalance.com/worklifebalancedefined.html/ (22.03.2012). (http://www.bothsidesofthetable.com/2010/09/30/how-to-manage-employees-when- they-make-mistakes/ (25.04.2012). (http://senioreagles.wikispaces.com/Industrial%20Revolution%20Invention%20Proje ct/ (12.04.2012).(http://reicherz.edu.glogster.com/industrial-revolution/ (15.04.2012). (http://www.herisem.be/en/18th_19th_century.php / (14.04.2012). (http://worldhistoryeducatorsblog.blogspot.com/2012/01/industrial-revolution-in- england.html / (14.04.2012).(http://intelbook.wordpress.com/2011/01/23/of-why-we-should-defend-capitalism- part-one-industrial-revolution/ (13.04.2012).(http://bookponderings.blogspot.com/2010/09/ponderin-pastin-industrial- revolution.html /(13.04.2012).
Toplam 35 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Çiçek Doğan

Yayımlanma Tarihi 20 Temmuz 2018
Gönderilme Tarihi 26 Nisan 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Doğan, Ç. (2018). Kurumsal Sorunların Yönetimi ve İletişim. Trakya Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi E-Dergi, 7(1), 98-121.

           Creative Commons Lisansı     Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. Open_Access_logo_with_dark_text_for_contrast%2C_on_transparent_background.png