Kurumsal sorun yönetimi, kurum yöneticilerinin,
fark oluşturmak ve değer yaratmak adına stratejik bir biçimde yönetmesi gereken
bir sahadır. Bu bakımdan, profesyonel yöneticiler, çalışma barışını tesis etmek
ve sorunları çözmek adına temsilsel bir yapı oluşturmak durumundadır. Kurum içi
iletişimde bütünleşme sağlanması ve çalışanların kendilerini daha doğru ifade
edebilmeleri için sorun yönetimi uygulamaları kullanılmaktadır. Çalışanlar
iletişimsel açıdan sağlıklı ve sorunların etkin bir biçimde yönetildiği
kurumlarda daha yüksek verim elde edebilmekte ve işlerine sevgi ile
bağlanmaktadırlar. Sorun yönetimi insan
kaynakları kadar halkla ilişkilerin konusu kapsamına da girmektedir; çünkü
çalışanlar ve kurumlar arasında daha esnek ve olumlu ilişkiler oluşturmak
isteyen kurumlar bir kurumsal sorun yönetimi sistemi kurmakta ve bu kapsamda
çeşitli halkla ilişkiler uygulamalarını stratejik bir biçimde yönetmektedirler.
Sorun Yönetimi Çalışan İletişimi Kurum İçi İletişim Stratejik İletişim
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Temmuz 2018 |
Gönderilme Tarihi | 26 Nisan 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 7 Sayı: 1 |
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.