Dr. Çiçek DOĞAN
Lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, çift anadal programında; önce Çalışma Ekonomisi & Endüstri İlişkileri ardından Maliye Bölümlerinde bitiren Çiçek Doğan, İstanbul Üniversitesi Uygulamalı İletişim, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı’nda lisansüstü eğitimini tamamladı, buradaki çalışma alanı iletişimsel davranış sorunları ve sorun yönetimidir. Ardından, Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümünde doktorasını tamamladı. Çalışma alanı olan Sorun Yönetimi çalışmalarını burada da sürdürdü. Halen Sorbonne Üniversite’nde post doktora çalışmalarını sürdürmekte olup; akademik hakemlik yapan Çiçek Doğan, iş yaşamına Accenture- Unilever ortaklığında, iç iletişim ve etik yönetimi uzmanı olarak adım attı. Bu alandaki tecrübelerini hem bilişim hem de farklı sektörlerde sürdüren Çiçek Doğan, uzun süre ZyXEL Türkiye’de kurumsal iletişim ve reklam yöneticisi pozisyonunda, kurumsal iletişim stratejisi, iç iletişim, dijital pazarlama ve sosyal sorumluluk alanında birçok projeye öncülük etti. 2014-2020 seneleri arasında Platin Bilişim’de Marka ve Pazarlama Müdürü, ardından Ethica Sağlık Grubunda İletişim Direktörü olarak çalışan Doğan, bu süre zarfında Doan & Company'nin kurucu ortaklığını üstlendi. Aynı zamanda Arizona’da SFER yayınlarına aktif yazar ve araştırmacı olarak destek vermektedir. Karanlık Terapisi, SEP, Duygusal İletişimsel Zeka, Klimaks, EIP, Semiyotik, İletişimsel Renk Psikolojisi, Yapılandırıcı İletişim gibi konularda araştırmaları vardır.Pau Şatosu adından fantastik bir romanı olan Doğan'ın akademik alanda IFMC ve özel sektörde, pazarlama çalışmalarında birden fazla ödülü bulunmaktadır.