Probleme dayalı öğrenme, öğrencinin aktif katılımını sağlamayı amaçlayan yaklaşımlardan biridir. Bu yaklaşım, öğrencilerin analitik düşünme becerilerinin geliştirmesi ve farklı bakış açılarını kavramalarını hedeflemektedir. Bu çalışmanın konusu, eğitimde öğrenciyi odak alan bir öğrenme yaklaşımı olan probleme dayalı öğrenmenin ne olduğunu ve sosyal hizmet eğitiminde nasıl kullanılabileceğini ortaya koymaktır. Çalışmada öncelikle probleme dayalı öğrenmenin ne olduğu, probleme dayalı öğrenmenin sınıf ortamında nasıl kullanılacağına yer verilecektir. Sonrasında ise bu yaklaşımın sosyal hizmet eğitimine nasıl yansıtılabileceği tartışılacaktır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2015 |
Gönderilme Tarihi | 27 Ocak 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2015 Cilt: 26 Sayı: 2 |