BibTex RIS Kaynak Göster

SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANIMI

Yıl 2015, Cilt: 26 Sayı: 2, 159 - 168, 01.12.2015

Öz

SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANIMI

Yıl 2015, Cilt: 26 Sayı: 2, 159 - 168, 01.12.2015

Öz

Probleme dayalı öğrenme, öğrencinin aktif katılımını sağlamayı amaçlayan yaklaşımlardan biridir. Bu yaklaşım, öğrencilerin analitik düşünme becerilerinin geliştirmesi ve farklı bakış açılarını kavramalarını hedeflemektedir. Bu çalışmanın konusu, eğitimde öğrenciyi odak alan bir öğrenme yaklaşımı olan probleme dayalı öğrenmenin ne olduğunu ve sosyal hizmet eğitiminde nasıl kullanılabileceğini ortaya koymaktır. Çalışmada öncelikle probleme dayalı öğrenmenin ne olduğu, probleme dayalı öğrenmenin sınıf ortamında nasıl kullanılacağına yer verilecektir. Sonrasında ise bu yaklaşımın sosyal hizmet eğitimine nasıl yansıtılabileceği tartışılacaktır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Seda Attepe Özden Bu kişi benim

Arzu İçağasioğlu Çoban Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2015
Gönderilme Tarihi 27 Ocak 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 26 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özden, S. A., & Çoban, A. İ. . (2015). SOSYAL HİZMET EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANIMI. Toplum Ve Sosyal Hizmet, 26(2), 159-168.