Prof. Dr. Filiz Aydoğan Boschele, yeni medya, küreselleşme, serbest zaman ve tüketim kültürü gibi başlıca konularında ortaya koyduğu çalışmalarla iletişim bilimlerine eleştirel bir perspektifle önemli eserler kazandırmıştır. Filiz Aydoğan’ın Medya ve Serbest Zaman isimli kitabı, Ekim 2000’deki Om Yayınevi’nden çıkan ilk baskısının ardından, 2019’da ikinci baskısıyla Der Yayınları’ndan çıkmıştır. 162 sayfalık kitap, Önsöz ve Giriş bölümlerinin ardından birbiriyle ilişkili üç bölümde serbest zaman ve medya ilişkisini açıklayarak Sonuç ve Notlar bölümleriyle tamamlanmaktadır.
Çalışmalarını halen Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde sürdürmekte olan yazarın Medya ve Serbest Zaman dışında; Medya ve Popüler Kültür Üzerine Yazılar (2004), Medya ve Tüketim Kültürü Üzerine Eleştirel Bir Analiz (2005), Tüm Boyutlarıyla Küresel Medya (2011), Medyadan Yansıyanlar (2013) isimli kitapları ve İkinci Medya Çağında İnternet (2010), İletişim Çalışmaları (2015), Yeni Medya Kuramları (2017), Endüstri 4.0 ve Dijital Medya (2019), Don Kişot’tan Günümüze Toplum ve Medya (2019) isimli derleme kitaplarda editörlükleri ile çeşitli bilimsel dergilerde yayınlanmış çok sayıda makaleleri bulunmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | EtkileşimYorum (Söyleşi-Çeviri-Eleştiri) |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 6 Nisan 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.