20. Yüzyılın sonunda, yaşlı nüfusun artış hızındaki değişim ve tıbbi teknolojinin yardımıyla nüfusun yaşama süresinin uzaması gibi demografideki hızlı değişimlerle birlikte, emeklilik reformları sosyal politika alanındaki en tartışmalı konularından biri olmuştur. Emeklilik yaşı ve emekli maaşı alma hakkı gibi emeklilik sistemlerinin temel göstergeleri birçok ülkede değişmiştir; bu değişen politikaların ana nedeni, mevcut emeklilik politikalarının mali yönetim krizinin bir sonucu olarak ortaya çıkmasıdır. Bu bağlamda, 2001 yılından başlayarak, Türkiye’deki bireysel emeklilik politikasının yapısı, gönüllü katılımdan zorunlu katılıma doğru değişmiştir. Aynı zamanda, Bireysel Emeklilik Sistemi’nin (BES) ülke ekonomisinde çok önemli bir mekanizma olarak önemi, Türkiye hükümeti tarafından sıklıkla vurgulanmaktadır. Bu noktada, bu makalenin ana amacı, Türkiye’de Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) ile reklamları arasındaki etkileşimli ilişkiyi analiz etmektir.
Bireysel Emeklilik Sistemi reklam etkili iletişim Türkiye iletişim
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ekim 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Sayı: 2 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.