Çalışmada, Türkiye’deki
reklam faaliyetlerinin talebin fiyat esnekliği üzerindeki etkisi incelenmiştir.
İlk bölümde reklamın tanımı, piyasa yapısı, talebin fiyat esnekliğini etkileyen
unsurlar ve reklamın fiyatlar üzerine etkisine yönelik çalışmalar üzerinde
durulmuştur. İkinci bölümde Türkiye İmalat Sanayinde reklam faaliyetlerinin en
çok yapıldığı dört basamaklı 13 adet alt sektöre ait regresyon analizine yer
verilmiştir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2006 |
Gönderilme Tarihi | 28 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 2 |
Verimlilik Dergisi Creative Commons Atıf-GayrıTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.