Markaların
zenginleştirilmesinde ve genişletilmesinde kullanılan stratejiler arasında yer
alan ortak markalama, havayolu şirketlerinin marka yönetiminde kullandıkları
önemli bir yöntemdir. Havayolu ortak markalı kredi kartlarını kullanan
tüketicilerin geleneksel kredi kartlarına göre algıladıkları faydalar daha
fazladır. Havayolu milleri kazanma, ücretsiz park hizmetleri, havalimanı
ayrıcalıklı hizmet temini gibi birçok alanda avantajlı seyahat kazanmanın bu
ortak markalı ürünler ile tüketicilerin marka bağlılığının artacağı
görülmektedir. Bu çalışma, havayolu ortak markalı kredi kartlarının algılanan
faydası ile marka aşkı ilişkisini tespit etme üzerine temellendirilmiştir. Araştırmada
her iki değişkenin tüm faktörlerinin birbirleri üzerinde pozitif açıklayıcı
etkisi tespit edilmiştir.
Ortak markalama Kredi Kartları Ortak Markalamanın Algılanan Faydası Marka Aşkı
Co-branding, one of the strategies used in the enrichment and expansion of brands, is an important method used by airlines corporations in brand management. Consumers using airline co-branded credit cards have more perceived benefits than traditional credit cards. It is seen that the brand loyalty of consumers will increase with these co-branded products, which are advantageous travels in many areas such as airline mil win, free parking services, airport privileged service theme. This study is based on determining the relationship between perceived benefit of co-branded credit cards and brand love. A positive explanatory effect of all the factors of both variables on each other was determined in the study
Co-branding Perceived Benefit of Co-branded Credit Cards Brand Love
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Eylül 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 16 Sayı: 3 |