Söyleşi
BibTex RIS Kaynak Göster

Dijital Teknolojilerin Reklamcılık Sektörü Üzerine Etkileri: N. Barış Yay ile Söyleşi

Yıl 2021, Sayı: 11, 132 - 137, 30.12.2021

Öz

Dijital teknolojiler ve bu teknolojilerin sunduğu imkanlar pek çok farklı sektör gibi, reklam sektörü açısından da yeni olanaklar yaratmış olup yaratıcı süreçlerde, kullanılan reklam araçlarında, reklamın tüketiciler üzerindeki etkilerinde ve markaların pazarlama stratejilerinde çeşitli değişimlere yol açmıştır. Bu doğrultuda reklam sektöründeki değişimleri anlamak, dijital teknolojilerin reklam alanında yarattığı imkanların izini sürmek ve reklamcılığın günümüzdeki ve gelecekteki durumunu değerlendirmek amacıyla, Dopamin Dijital Medya Ajansı ajans başkanı N. Barış Yay, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü üçüncü sınıf öğrencileri ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi.

Kaynakça

  • Söyleşinin düzenlenmesi ve metin haline getirilmesi süreci, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencilerinden Mustafa Emre Şahin, Büşra Yılmaz, Cansu Baktır ve Zeynep Saçal tarafından gerçekleştirilmiştir.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Söyleşi
Yazarlar

Eda Turancı 0000-0002-2539-8452

Erken Görünüm Tarihi 27 Aralık 2021
Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 2021
Gönderilme Tarihi 17 Aralık 2021
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Turancı, E. (2021). Dijital Teknolojilerin Reklamcılık Sektörü Üzerine Etkileri: N. Barış Yay ile Söyleşi. Yeni Medya, 2021(11), 132-137.