Dijital teknolojiler ve bu teknolojilerin sunduğu imkanlar pek çok farklı sektör gibi, reklam sektörü açısından da yeni olanaklar yaratmış olup yaratıcı süreçlerde, kullanılan reklam araçlarında, reklamın tüketiciler üzerindeki etkilerinde ve markaların pazarlama stratejilerinde çeşitli değişimlere yol açmıştır. Bu doğrultuda reklam sektöründeki değişimleri anlamak, dijital teknolojilerin reklam alanında yarattığı imkanların izini sürmek ve reklamcılığın günümüzdeki ve gelecekteki durumunu değerlendirmek amacıyla, Dopamin Dijital Medya Ajansı ajans başkanı N. Barış Yay, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü üçüncü sınıf öğrencileri ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdi.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Söyleşi |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 27 Aralık 2021 |
Yayımlanma Tarihi | 30 Aralık 2021 |
Gönderilme Tarihi | 17 Aralık 2021 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 Sayı: 11 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.