About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Okan Aydoğan
Publication
2
Review
0
CrossRef Cited
6
2
Publication
0
Review
6
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Institution
Popular Publications
Eğitsel Bilgisayar Oyunu ile Desteklenmiş Tarih Öğretiminin Öğrencilerin Mekânı Algılama ve Kronolojik Düşünme Becerilerine Etkisi
Authors:
Okan Aydoğan
,
Gülin Karabağ
Published: 2020 ,
International Journal of New Approaches in Social Studies
DOI: 10.38015/sbyy.734552
CITED
4
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2742
4
CITED
2
FAVORITE
2742
TOTAL DOWNLOAD COUNT
OYUN YÖNTEMİYLE TARİH ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Authors:
Gülin Karabağ
,
Okan Aydoğan
Published: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185623
CITED
2
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
6264
2
CITED
1
FAVORITE
6264
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Eğitsel Bilgisayar Oyunu ile Desteklenmiş Tarih Öğretiminin Öğrencilerin Mekânı Algılama ve Kronolojik Düşünme Becerilerine Etkisi
Authors:
Okan Aydoğan
,
Gülin Karabağ
Published: 2020 ,
International Journal of New Approaches in Social Studies
DOI: 10.38015/sbyy.734552
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2742
2
FAVORITE
2742
TOTAL DOWNLOAD COUNT
OYUN YÖNTEMİYLE TARİH ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Authors:
Gülin Karabağ
,
Okan Aydoğan
Published: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185623
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
6264
1
FAVORITE
6264
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
International Journal of New Approaches in Social Studies
Turkish History Education Journal
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
Eğitsel Bilgisayar Oyunu ile Desteklenmiş Tarih Öğretiminin Öğrencilerin Mekânı Algılama ve Kronolojik Düşünme Becerilerine Etkisi
Authors:
Okan Aydoğan
,
Gülin Karabağ
Published: 2020 ,
International Journal of New Approaches in Social Studies
DOI: 10.38015/sbyy.734552
CITED
4
FAVORITE
2
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2742
4
CITED
2
FAVORITE
2742
TOTAL DOWNLOAD COUNT
OYUN YÖNTEMİYLE TARİH ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Authors:
Gülin Karabağ
,
Okan Aydoğan
Published: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185623
CITED
2
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
6264
2
CITED
1
FAVORITE
6264
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour