Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Okan Aydoğan
Okan Aydoğan
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
2
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Eğitsel Bilgisayar Oyunu ile Desteklenmiş Tarih Öğretiminin Öğrencilerin Mekânı Algılama ve Kronolojik Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Okan Aydoğan
,
Gülin Karabağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.734552
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2324
3
ATIF
2
FAVORİ
2324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitsel Bilgisayar Oyunu ile Desteklenmiş Tarih Öğretiminin Öğrencilerin Mekânı Algılama ve Kronolojik Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Okan Aydoğan
,
Gülin Karabağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.734552
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2324
2
FAVORİ
2324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OYUN YÖNTEMİYLE TARİH ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülin Karabağ
,
Okan Aydoğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185623
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6055
0
FAVORİ
6055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Turkish History Education Journal
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Eğitsel Bilgisayar Oyunu ile Desteklenmiş Tarih Öğretiminin Öğrencilerin Mekânı Algılama ve Kronolojik Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Okan Aydoğan
,
Gülin Karabağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.734552
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2324
3
ATIF
2
FAVORİ
2324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OYUN YÖNTEMİYLE TARİH ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülin Karabağ
,
Okan Aydoğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185623
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6055
2
ATIF
0
FAVORİ
6055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat