Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülin Karabağ
Yayın
4
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
5
4
Yayın
4
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Eğitsel Bilgisayar Oyunu ile Desteklenmiş Tarih Öğretiminin Öğrencilerin Mekânı Algılama ve Kronolojik Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Okan Aydoğan
,
Gülin Karabağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.734552
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2636
3
ATIF
2
FAVORİ
2636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OYUN YÖNTEMİYLE TARİH ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülin Karabağ
,
Okan Aydoğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185623
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6169
2
ATIF
1
FAVORİ
6169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hafıza-i Saltanat tiyatro oyunu ve etkinliklerinin tarih öğretimi açısından değerlendirilmesi
Yazarlar:
Cemile Açıl
,
Gülin Karabağ
,
Muhammet Ahmet Tokdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1537261
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
33
0
FAVORİ
33
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Bilgisayar Oyunu ile Desteklenmiş Tarih Öğretiminin Öğrencilerin Mekânı Algılama ve Kronolojik Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Okan Aydoğan
,
Gülin Karabağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.734552
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2636
2
FAVORİ
2636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OYUN YÖNTEMİYLE TARİH ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülin Karabağ
,
Okan Aydoğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185623
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6169
1
FAVORİ
6169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Opinions About Readers’ Theatre
Yazarlar:
S. Gulin Karabag
Yayın Bilgisi: 2015 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.4.1.14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
313
0
FAVORİ
313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
European Journal of Educational Research
Turkish History Education Journal
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Editörlük
Journal of Social Sciences And Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Social Sciences And Education
Hakemlik
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Turkish History Education Journal
Yayınlar
Eğitsel Bilgisayar Oyunu ile Desteklenmiş Tarih Öğretiminin Öğrencilerin Mekânı Algılama ve Kronolojik Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Okan Aydoğan
,
Gülin Karabağ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.734552
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2636
3
ATIF
2
FAVORİ
2636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OYUN YÖNTEMİYLE TARİH ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ ERİŞİSİNE VE KALICILIĞA ETKİSİ
Yazarlar:
Gülin Karabağ
,
Okan Aydoğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185623
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6169
2
ATIF
1
FAVORİ
6169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat