Research Article
BibTex RIS Cite

İLKOKULLARDA REHBERLİK ÜZERİNE BİR KRİTİK

Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 19 - 29, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000431

Abstract

Ülkemizde rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerinin henüz tam anlamıyla yerleştiği söylenemez. Bunun çeşitli nedenlerinden birisinin, hu hizmetin ne olduğunun hizmeti talep etmesi beklenen kişi ve kuruluşlar tarafından açıkça anlaşılmamış olmasından kaynaklandığı düşünülmektedir. Bu nedenle alanda yapdacak olan yayınlar oldukça önem kazanmaktadır.Bugüne kadar yapılan yayınların da sayıca çok sınırlı olduğu dikkati çekmektedir. Hem alanı tanıtmak hem de alana yetiştirdiğimiz ve yetiştireceğimiz elemanları yeni bilgilerle donatmak için daha çok yayına ihtiyaç vardır.Bu yazı öncelikle bu düşünce ile ele alınmıştır. Ayrıca, alanda yapdmış olan bir yayındaki hatanın hem alanı tanıtmaya çalıştığımız kişiler hem de yetiştirmeye çalıştığımız adaylar tarafından yanlış anlaşılmasını önleme amacını gütmektedir.

References

  • American Perronel and Guidance Association, (1974). Ethical Standorts. Washington, D.C.: American Psychological Association.
Year 1994, Volume: 27 Issue: 1, 19 - 29, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000431

Abstract

References

  • American Perronel and Guidance Association, (1974). Ethical Standorts. Washington, D.C.: American Psychological Association.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Articles
Authors

Füsun Akkoyun This is me

Publication Date August 2, 2019
Published in Issue Year 1994 Volume: 27 Issue: 1

Cite

APA Akkoyun, F. (2019). İLKOKULLARDA REHBERLİK ÜZERİNE BİR KRİTİK. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 19-29. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000431

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License