There
are different aspects to the question of which education language should be
given priority about the field of German as a foreign language. A tendency
beginning from the source language and graduallyprogressing to the target
language will also affect the learning in a positive way. In this way, the
learners will follow German as a foreign language in a natural learning
environment and their communicative abilities will improve. Attitudes of
learners will be determined and evaluated percentage pieces.
Yabancı Dil olarak Almanca alanında hangi eğitim diline öncelik verilmesi
gerektiği sorusuna farklı yaklaşımlar vardır. Hedef dilden başlayarak ağırlıklı
olarak kaynak dile ilerleyen bir yönelim öğrenmeyi de olumlu etkileyecektir.
Öğrenciler böylelikle yabancı dil olarak Almanca öğretimini doğal bir öğrenme ortamında
izleyecek ve iletişim yetilerini geliştirebileceklerdir. Bu çalışmada
öğrencilerin eğitim dili konusundaki tutumları yüzdelik dilimlerle tespit
edilecek ve değerlendirilecektir.
Birincil Dil | Almanca |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2013 |
Gönderilme Tarihi | 22 Temmuz 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Cilt: 1 Sayı: 2 |
www.gerder.org.tr/diyalog