Volume: 12 Issue: 28 , 4/1/16

Year: 2016

Other

 

2. BİLGİ, BİLİM VE ÜNİVERSİTE

 

4. OTEL YÖNETİCİLERİNİN KRİZ DÖNEMLERİNDEKİ DAVRANIŞSAL STRATEJİ DENEYİMLERİ

 

6. E - TİCARET VERİLERİNİN MÜŞTERİ PROFİLİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

 

7. OTEL YÖNETİCİLERİNİN OTEL DEĞERLENDİRME SİTELERİNE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

 

11. FİRMALARDA PATENT VE FAYDALI MODEL EDİNİM STRATEJİSİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

 

13. TERMAL KENT SANDIKLI’NIN MARKALAŞMASI VE MEDYA