BibTex RIS Cite

SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KULLANILAN DRAMA YÖNTEMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Year 2010, Volume: 40 Issue: 186, 278 - 290, 01.05.2010

Abstract

Sosyal bilgiler derslerinde öğrenci ve etkinlik merkezli öğretim yöntemlerinin kullanılması oldukça önemlidir. Sosyal bilgiler derslerinde öğrencive etkinlik merkezli yöntemlerden biri de dramadır. Bu çalışmanın amacı ilköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler dersinde drama yöntemi ile konu işlendikten sonraöğrencilerin uygulamaya ilişkin görüşlerinin incelenmesidir. Bu çalışma nitelbir çalışma olup veri toplama aracı olarak araştırmacı tarafından geliştirilenöğrencilerin drama yöntemine ilişkin görüşlerini ifade edebilecekleri açık uçlusoruların olduğu formlar kullanılmıştır. Bu çalışmaya katılan öğrenciler genelolarak drama yönteminin kullanımına olumlu bakmaktadırlar ve konuyu buyöntem sayesinde daha iyi anladıklarını ifade etmektedirler

Year 2010, Volume: 40 Issue: 186, 278 - 290, 01.05.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA49TM45BY
Journal Section Research Article
Authors

Elvan Yalçınkaya This is me

Publication Date May 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 40 Issue: 186

Cite

APA Yalçınkaya, E. (2010). SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KULLANILAN DRAMA YÖNTEMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. Milli Eğitim Dergisi, 40(186), 278-290.