APA |
Çetinkaya, F. Ç., Yıldırım, K., & Ateş, S. (2017). İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 21(2), 451-464. |
|
AMA |
Çetinkaya FÇ, Yıldırım K, Ateş S. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. August 2017;21(2):451-464. |
|
Chicago |
Çetinkaya, Fatih Çetin, Kasım Yıldırım, and Seyit Ateş. “İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21, no. 2 (August 2017): 451-64. |
|
EndNote |
Çetinkaya FÇ, Yıldırım K, Ateş S (August 1, 2017) İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21 2 451–464. |
|
IEEE |
F. Ç. Çetinkaya, K. Yıldırım, and S. Ateş, “İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ”, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 21, no. 2, pp. 451–464, 2017. |
|
ISNAD |
Çetinkaya, Fatih Çetin et al. “İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21/2 (August 2017), 451-464. |
|
JAMA |
Çetinkaya FÇ, Yıldırım K, Ateş S. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2017;21:451–464. |
|
MLA |
Çetinkaya, Fatih Çetin et al. “İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 21, no. 2, 2017, pp. 451-64. |
|
Vancouver |
Çetinkaya FÇ, Yıldırım K, Ateş S. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE KONUŞMA VE OKUMA PROZODİSİNİN ETKİSİ. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2017;21(2):451-64. |
|