Dr. Amanda Yeşilbursa, 30 yıldır İngilizce dil öğretimi ve öğretmen eğitimi alanında çalışmaktadır. Anaokulundan lisansüstüne kadar her yaştan ve seviyeden öğrenciye Tayvan, İngiltere ve Türkiye'de ders vermiştir. Gazi Üniversitesi, Ankara'dan ELT alanında lisansüstü derecelerini almıştır ve halen Bursa Uludağ Üniversitesi'nde tam profesör pozisyonundadır. Araştırma ilgi alanları arasında yansıtıcı uygulama, İngilizce dil öğretmeni eğitimi ve öğretmen bireysel farklılıkları yer almaktadır.
Menekşe Seden Tapan-Broutin, 1975 yılında Ankara’da doğmuştur. İlk, orta ve lise öğrenimini Ankara Özel Tevfik Fikret Okullarında tamamlamıştır. 1998 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik (İngilizce) Bölümünden mezun olmuş ve Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda öğretmen olarak görev yapmıştır.
2000 yılında Milli Eğitim Bakanlığı bursuyla lisansüstü eğitim için Fransa'ya gitmiş, 2002 yılında yüksek lisans ve 2006 yılında doktora öğrenimlerini Joseph Fourier (Grenoble I) Üniversitesi'nde tamamlamıştır. Doktora çalışmaları, dinamik geometri yazılımları ve matematik eğitimi alanlarında yoğunlaşmıştır.
2007 yılında Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi Anabilim Dalında öğretim üyesi olarak göreve başlamış olup, bu üniversitede profesör olarak görevine devam etmektedir. Araştırma alanları arasında bilgisayar destekli matematik öğretimi, matematik öğretiminde teknoloji ve araç kullanımı, geometri öğretimi, eğitimde yapay zekâ ve öğretmen eğitimi yer almaktadır.
Fatih Erdoğdu is a PhD member of Computer Technologies at Zonguldak Bülent Ecevit University. He graduated from Middle East Technical University. He graduated from Computer Education and Instructional Technology at Gazi University with the degree of master in 2015. Moreover, he graduated at Computer Education and Instructional Technology at Karadeniz Technical University with the degree of PhD. His academic interest areas are humor, open and distance learning, e-learning.
Ebru Atak-Damar works as both a researcher and an instructor at the department of English Language Teaching in Bursa Uludag University, Turkey. She received her B.A. and M.A. in English Language Teaching from the same university and her PhD in English Language Teaching from COMU. Her PhD dissertation focused on foreign language prospective teachers' motivation to become teachers and beliefs about teaching and learning languages. As an instructor and a teacher trainer, she teaches courses on second/foreign language teaching and language teacher education. Her core areas of interests include language teaching methodology, classroom interaction, critical reflection and language teacher education/training, teacher beliefs and motivation.
Journal of Uludag University Faculty of Education ©2025 by Bursa Uludag University is licensed under CC BY-NC 4.0