Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Abdelrahman Elhag
Abdelrahman Elhag
Doç. Dr.
Sultan Qaboos University
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
9
2
Yayın
0
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
0000-0001-6576-9791
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Sultan Qaboos University
Yayınlar
The effect of feedback type in the e-learning environment on students’ achievement and motivation
Yazarlar: Iman Said Al-darei,
Abdelrahman Elhag
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1111527
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1270
0
FAVORİ
1270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effectiveness of Using Wiziq Interaction Platform on Students’ Achievement, Motivation and Attitudes
Yazarlar:
Abdelrahman Mohamed Ahmed
, Mohamed Eltahir Osman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.690112
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
0
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Educational Technology and Online Learning
Turkish Online Journal of Distance Education
Kurul Üyeliği
International Journal of Educational Spectrum
Yayınlar
The effect of feedback type in the e-learning environment on students’ achievement and motivation
Yazarlar: Iman Said Al-darei,
Abdelrahman Elhag
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1111527
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1270
2
ATIF
0
FAVORİ
1270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effectiveness of Using Wiziq Interaction Platform on Students’ Achievement, Motivation and Attitudes
Yazarlar:
Abdelrahman Mohamed Ahmed
, Mohamed Eltahir Osman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.690112
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
7
ATIF
0
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat