Ashraf Alam profil resmi
Ashraf Alam Department of Education, University of Delhi, India
Yayın 1 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 22
1 Yayın
0 Hakemlik
22 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim Öğretim Tasarımı Yetişkin Eğitimi Matematik Eğitimi Cinsiyet, Cinsellik ve Eğitim Matematiksel Fizik Matematik Cebir ve Sayı Teorisi Cebirsel ve Diferansiyel Geometri Matematiksel Mantık, Kümeler Teorisi, Kafesler ve Evrensel Cebir Operatör Cebirleri ve Fonksiyonel Analiz Topoloji Uygulamalı Matematik

Kurum

Department of Education, University of Delhi, India

Yayınlar

0

13869

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Challenges and Possibilities in Teaching and Learning of Calculus : A Case Study of India
Yazarlar: Ashraf Alam
DOI: 10.17478/jegys.660201
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13869

22

0

13869

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.