Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Christian Repuya
Dr.
Bicol State College of Applied Sciences and Technology
Yayın
4
Hakemlik
1
4
Yayın
1
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Bicol State College of Applied Sciences and Technology
Yayınlar
Global Teaching Approaches in Mathematics: Addressing Learning Domains for Holistic Student Development
Yazarlar: Kim Trazona,
Christian Repuya
,
Cris Acio
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.25.64.12.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
282
0
FAVORİ
282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Integrating Traditional Games (TG) in Mathematics to Enhance Students' Conceptual Understanding, Social Skills, and Attitudes
Yazarlar:
Christian Repuya
, Cecilia Gabia, Cedrick Ballaran, Frederick Mayores, Ma. Klarisa Viel Bronzal, Nicasio Noora, Raven Ann Baloro
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.25.49.12.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Predicting Licensure Examination for Teachers (LET) Outcomes: A Regression Analysis of Mathematics Teacher Graduates' Course Performance and LET Results
Yazarlar:
Christian Repuya
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.25.54.12.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
275
0
FAVORİ
275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Local Language Explanation-Infused Learning Material (LLE) and Activity-Based Formative Assessment (AFA): Enhancing Mathematics Learning
Yazarlar:
Christian Repuya
,
Jay Francis Balderama
,
Jerome Cerillo
,
Kaye Ronald Dorol
,
Jay Mapusao
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.88.11.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Participatory Educational Research
Hakemlik
Participatory Educational Research
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat