Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Dennis Cheek
Prof. Dr.
Universitas Ciputra
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
4
2
Yayın
2
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
0000-0003-0008-9810
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Yükseköğretim Politikaları
Kurum
Universitas Ciputra
Yayınlar
Digital transformation and online learning within the context of the future of higher education
Yazarlar:
Dennis Cheek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1147713
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assuring quality in online learning
Yazarlar:
Dennis Cheek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1019257
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kurul Üyeliği
International Journal of Computers in Education
Hakemlik
Journal of Educational Technology and Online Learning
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Digital transformation and online learning within the context of the future of higher education
Yazarlar:
Dennis Cheek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1147713
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
1
ATIF
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assuring quality in online learning
Yazarlar:
Dennis Cheek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1019257
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
3
ATIF
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI