Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fitria Fatichatul Hidayah
Okutman
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
6
2
Yayın
1
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Yayınlar
Cogenerative Dialogue of Cross-Generation Educators to Improve Chemistry Teaching Quality through Technology
Yazarlar:
Fitria Fatichatul Hidayah
,
Muhamad Imaduddin
,
Dwi Praptaningrum
,
Dwi Ristanti
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.654941
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-Service Science Teachers’ Images about Their Past and Future Classrooms: Scratches from Indonesian Teacher Training Program at Islamic University
Yazarlar:
Muhamad Imaduddin
, Anggun Zuhaida,
Fitria Fatichatul Hidayah
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.549257
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
0
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Hakemlik
International Journal of Contemporary Educational Research
Yayınlar
Cogenerative Dialogue of Cross-Generation Educators to Improve Chemistry Teaching Quality through Technology
Yazarlar:
Fitria Fatichatul Hidayah
,
Muhamad Imaduddin
,
Dwi Praptaningrum
,
Dwi Ristanti
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.654941
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
1
ATIF
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-Service Science Teachers’ Images about Their Past and Future Classrooms: Scratches from Indonesian Teacher Training Program at Islamic University
Yazarlar:
Muhamad Imaduddin
, Anggun Zuhaida,
Fitria Fatichatul Hidayah
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.549257
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
5
ATIF
0
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat