Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlayda Başoğlu
Arş. Gör.
İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
1
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
1
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Konuşma Patolojisi
Sağlık Bilimleri
Odyoloji
Kurum
İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
THE IMPACT OF THE COVID-19 PANDEMIC ON AUDIOLOGY STUDENTS IN TURKEY: E-LEARNING, KNOWLEDGE OF TELEAUDIOLOGY, PSYCHOLOGICAL AND SOCIAL STATUS AND PERSONAL DEVELOPMENT
Yazarlar: Gul Olcek,
Ilayda Celık
,
Yusa Basoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1050339
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2073
3
ATIF
1
FAVORİ
2073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
THE IMPACT OF THE COVID-19 PANDEMIC ON AUDIOLOGY STUDENTS IN TURKEY: E-LEARNING, KNOWLEDGE OF TELEAUDIOLOGY, PSYCHOLOGICAL AND SOCIAL STATUS AND PERSONAL DEVELOPMENT
Yazarlar: Gul Olcek,
Ilayda Celık
,
Yusa Basoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1050339
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2073
1
FAVORİ
2073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Turkish Online Journal of Distance Education
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
THE IMPACT OF THE COVID-19 PANDEMIC ON AUDIOLOGY STUDENTS IN TURKEY: E-LEARNING, KNOWLEDGE OF TELEAUDIOLOGY, PSYCHOLOGICAL AND SOCIAL STATUS AND PERSONAL DEVELOPMENT
Yazarlar: Gul Olcek,
Ilayda Celık
,
Yusa Basoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1050339
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2073
3
ATIF
1
FAVORİ
2073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI