Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatih Dereli
Doktora
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Dijital Öykü Hazırlama Sürecinin Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Taskın Ekıcı
,
Fatih Dereli
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1598249
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
0
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öyküleme Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Taskın Ekıcı
,
Fatih Dereli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1231688
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1064
0
FAVORİ
1064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemisi Süresince Gerçekleştirilen Uzaktan Eğitim Faaliyetlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özyeterliklerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Taskın Ekıcı
,
Fatih Dereli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
897
0
FAVORİ
897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Dijital Öyküleme Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Taskın Ekıcı
,
Fatih Dereli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1231688
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1064
3
ATIF
0
FAVORİ
1064
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI