avatar
İlhan Sağ Dr. Sağlık Bakanlığı Bursa Şehir Hastanesi
Yayın 0 Hakemlik 3
0 Yayın
3 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Hizmet Pazarlaması Tüketici Davranışı Turizm Pazarlaması

Biyografi

İlhan Sağ; kamu yönetimi lisans, işletme yüksek lisans ve pazarlama doktora derecelerine sahiptir. T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu'nda ve Sağlık Bakanlığı'nda çeşitli yurtiçi ve yurdışı görevlerde bulunmuş, sağlık turizmi departmanı da dahil olmak üzere, personel yönetimi, idari ve eğitim departmanlarında çalışmıştır. Halen Bursa Sağlık Bilimleri Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde  çalışmaktadır. Makale , kitap bölümü ve konferans bildirisi gibi akademik çalışmaları bulunmaktadır. İyi derece ingilizce bilmektedir. ABD, Birmingham AL'deki Alabama Üniversitesi İşletme ve Sağlık Hizmetleri İdaresi Departmanında misafir araştırmacı olarak çalışmıştır.

YAYINLAR VE BİLİMSEL FAALİYETLER
Doktora Tezi (2019), (Anadolu üniversitesi İşletme Ana Bilim Dalı-Pazarlama Bilim Dalı) “Hastanelerin Fiziksel Ortamının (Servicescape) Algılanan Sağlık Hizmet Kalitesi ve Hastaların İyileşme Beklentilerine Etkisi”
Yayınlar

-Sağ, I., Zengul, F. D., AvcıI, K. (2022)Determining public’s attitude toward medical tourism development: a scale proposal  International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing

-Sag, I., Seyhan F., Şimşir İ. (2022)BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF THE LAST DECADE IN THE DESTINATION SELECTION OF MEDICAL TOURISTS FOR THE MEDICAL TOURISM MARKETING MANAGEMENT Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, 5(1) – 2022

-Sag, I., ve Zengul, F. D. (2019). Why medical tourists choose Turkey as a medical tourism destination?. Journal of Hospitality and Tourism Insights. https://doi.org/10.1108/JHTI-05-2018-0031
-Sag, I., Zengul, F. D., ve Landry, A. Y. (2018). Patient Perceptions of Servicescape in Healthcare: A Systematic Review of the Literature. Journal of Healthcare Management, 63(2), 94-104.


Konferans Bildirileri
-Sag, I., Zengul, F. D. ve Avcı, K. (2019). Determining Public’s Attitude toward Medical Tourism Development in Turkey: A Scale Proposal, The Marketing and Marketing Research Association MMRA Marketıng Congress, May 1-4, 2019, Kuşadası. Full text.
-Sag, I., ve Zengul, F. D. (2018). Competition in Health Tourism and Healthcare Tourists’ expenditure characteristics’ in Turkey, The 11th Tourism Outlook Conference, October 3-5, 2018, Eskişehir. Abstract Paper
-Sag, I., Zengul, F. D. ve Avcı, K. (2018). Turkish People’s Attitude Towards the Development Health Tourism: The Case of Ankara, AcademyHealth 2018 Annual Research Meeting, June 24-26, 2018, Seattle, Washington. Poster Session
-Sag, I., Otuzoğlu, M., Diktas, H. ve Aydın, M.A. (2017). Sağlık Turistleri Sağlık Turizm Destinasyonu Olarak Neden Türkiye’yi Tercih Ediyor? Internatıonal Applıed Socıal Scıences Congress (IASOS), 21-23 Eylül 2017, Uşak, Abstract Paper
-Öztürk, SA, İşlek, MS, Pala, U ve Sağ, İ (2014). Helal Gıda Tüketimine Yönelik Tutumların Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi, 19. National Marketing Congress, 18-22 June 2014, Gaziantep. Full text
Kitap Bölümü 
-Sag, I. ve Seyhan F. (2022) Internal Marketing from Innovative Human Resources Management Perspective: Evaluation of Special Human Resource Management Practices and Strategy.

-Şimşir İ. Sağ, İ. (2022)FAMILY BUSINESSES FROM MARKETING PERSPECTIVES Organizational Behavior and Management in Family Businesses, 175

--Şimşir İ. Sağ, İ. (2022)HASTANELERDE SAĞLIK TEKNOLOJİLERİ YÖNETİMİ /SAĞLIK HİZMETLERİNDE DİJİTALLEŞME VE GELECEĞİ ( Ed.Burhanettin Uysal ; Dr. Tarık Semiz)

Bilimsel Araştırma Projeleri ( Tamamlanan)
-Researcher; in the European Scientific Collaboration Project on Evaluation of Special Human Resource Management Practices and Strategy.
-Researcher; in the European Scientific Collaboration Project on Joint research Organizational Behavior and Management in Family Business

Kurum

Sağlık Bakanlığı Bursa Şehir Hastanesi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı yayını bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.