Matthew Nyaaba profil resmi
Matthew Nyaaba Doktora University of Georgia
Yayın 2 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 36
2 Yayın
0 Hakemlik
36 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Bilgi Sistemleri Eğitimi Öğretim Teknolojileri Karşılaştırmalı ve Kültürlerarası Eğitim Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi İlköğretim STEM Eğitimi

Kurum

University of Georgia

Popüler Yayınları

Generative AI Professional Development Needs for Teacher Educators
Yazarlar: Matthew Nyaaba , Xiaoming Zhaı
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of AI
DOI: 10.61969/jai.1385915
ATIF 25 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6233

25

1

6233

Generative AI in Academic Research: A Descriptive Study on Awareness, Gender Usage, and Views among Pre-Service Teachers
Yazarlar: Matthew Nyaaba , Patrick Kyeremeh, Eric Kojo Majialuwe, Collins Owusu-fordjour, Esther Asebiga, Barnabas A-ingkonge
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of AI
DOI: 10.61969/jai.1400867
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2891

11

1

2891

Yayınlar

Generative AI Professional Development Needs for Teacher Educators
Yazarlar: Matthew Nyaaba , Xiaoming Zhaı
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of AI
DOI: 10.61969/jai.1385915
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6233

1

6233

Generative AI in Academic Research: A Descriptive Study on Awareness, Gender Usage, and Views among Pre-Service Teachers
Yazarlar: Matthew Nyaaba , Patrick Kyeremeh, Eric Kojo Majialuwe, Collins Owusu-fordjour, Esther Asebiga, Barnabas A-ingkonge
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of AI
DOI: 10.61969/jai.1400867
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2891

1

2891

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Generative AI Professional Development Needs for Teacher Educators
Yazarlar: Matthew Nyaaba , Xiaoming Zhaı
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of AI
DOI: 10.61969/jai.1385915
ATIF 25 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6233

25

1

6233

Generative AI in Academic Research: A Descriptive Study on Awareness, Gender Usage, and Views among Pre-Service Teachers
Yazarlar: Matthew Nyaaba , Patrick Kyeremeh, Eric Kojo Majialuwe, Collins Owusu-fordjour, Esther Asebiga, Barnabas A-ingkonge
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of AI
DOI: 10.61969/jai.1400867
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2891

11

1

2891

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.