Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Monika Maciuliene
Mykolas Romeris University
Yayın
4
Hakemlik
0
4
Yayın
0
Hakemlik
0000-0002-8527-7468
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
İletişim Eğitimi
Kurum
Mykolas Romeris University
Yayınlar
ERRATUM: At the request of the authors, it was appropriate to add the attached references to the bibliography of the publication mentioned below: Mačiulienė, M., Gulevičiūtė, G., & Skaržauskienė, A. (2024). Beyond The Lecture Hall: Exploring Informal Learning Spaces as Catalysts for Interpersonal Relationships, Student Well-Being and Campus Satisfaction in Higher Education Institutions. Participatory Educational Research, 11(2), 37-56. https://doi.org/10.17275/per.24.18.11.2
Yazarlar:
Monika Maciuliene
,
Gintarė Gulevičiūtė
,
Aelita Skarzauskiene
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6
0
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beyond The Lecture Hall: Exploring Informal Learning Spaces as Catalysts for Interpersonal Relationships, Student Well-Being and Campus Satisfaction in Higher Education Institutions
Yazarlar:
Monika Maciuliene
, Gintarė Gulevičiūtė, Aelita Skaržauskienė
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERRATUM: At the request of the authors, it was appropriate to add the attached references to the bibliography of the publication mentioned below: Mačiulienė, M., Gulevičiūtė, G., & Skaržauskienė, A. (2024). Beyond The Lecture Hall: Exploring Informal Learning Spaces as Catalysts for Interpersonal Relationships, Student Well-Being and Campus Satisfaction in Higher Education Institutions. Participatory Educational Research, 11(2), 37-56. https://doi.org/10.17275/per.24.18.11.2
Yazarlar:
Monika Maciuliene
,
Gintarė Gulevičiūtė
,
Aelita Skarzauskiene
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
53
0
FAVORİ
53
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beyond The Lecture Hall: Exploring Informal Learning Spaces as Catalysts for Interpersonal Relationships, Student Well-Being and Campus Satisfaction in Higher Education Institutions
Yazarlar:
Monika Maciuliene
, Gintarė Gulevičiūtė, Aelita Skaržauskienė
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.18.11.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
0
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat