Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Naser Zabeli
Yayın
1
Hakemlik
1
1
Yayın
1
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Kurum
Yayınlar
Perceptions of students and teachers about the forms and student self-assessment activities in the classroom during the formative assessment
Yazarlar: Zamira Fadil Gashi-shatri,
Naser Zabeli
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Social Studies Education Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1497
0
FAVORİ
1497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Social Studies Education Research
Hakemlik
Rast Müzikoloji Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat