Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hayrünnisa Ergin
Yüksek Lisans
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Yayınlar
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine ve Programlama Öz Yeterlilik İnancına Etkisi
Yazarlar:
Hayrünnisa Ergin
,
Yüksel Deniz Arıkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology
DOI: 10.5824/ajite.2023.04.001.x
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Problem Çözme Sürecini Değerlendirme Ölçeği: Türkçe’ ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Jale İpek,
Gönül Altay
,
Cansu Altunsaban
, Mert Adsay,
Hayrünnisa Ergin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506517
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROGRAMLAMA DİLİ ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİKLİ YARATICI PROBLEM ÇÖZME MODELİ : BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hayrünnisa Ergin
,
Jale İpek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1060
0
FAVORİ
1060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Yaratıcı Problem Çözme Sürecini Değerlendirme Ölçeği: Türkçe’ ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Jale İpek,
Gönül Altay
,
Cansu Altunsaban
, Mert Adsay,
Hayrünnisa Ergin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506517
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
1
ATIF
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat