Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Faruk Yıldız
Yükseköğretim Kalite Kurulu
Yayın
1
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
1
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
0000-0003-1091-6672
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Yükseköğretim Kalite Kurulu
Popüler Yayınları
Academics’ perception and practices of online education during the Covid-19 pandemic: The case of Turkey
Yazarlar:
Dilara Bakan Kalaycıoğlu
,
A.ömer Toprak
,
Cem Eyerci
,
Zeynep Ugur
,
Ayşe Güç
,
Sıtkı Yıldız
,
Metin Toprak
,
Zekiye Demir
,
Ömer Demir
,
Ömer Faruk Yıldız
,
Ramazan Çelikkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.975896
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
5
ATIF
2
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Academics’ perception and practices of online education during the Covid-19 pandemic: The case of Turkey
Yazarlar:
Dilara Bakan Kalaycıoğlu
,
A.ömer Toprak
,
Cem Eyerci
,
Zeynep Ugur
,
Ayşe Güç
,
Sıtkı Yıldız
,
Metin Toprak
,
Zekiye Demir
,
Ömer Demir
,
Ömer Faruk Yıldız
,
Ramazan Çelikkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.975896
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
2
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Academics’ perception and practices of online education during the Covid-19 pandemic: The case of Turkey
Yazarlar:
Dilara Bakan Kalaycıoğlu
,
A.ömer Toprak
,
Cem Eyerci
,
Zeynep Ugur
,
Ayşe Güç
,
Sıtkı Yıldız
,
Metin Toprak
,
Zekiye Demir
,
Ömer Demir
,
Ömer Faruk Yıldız
,
Ramazan Çelikkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.975896
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
5
ATIF
2
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat