Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pamela Angelle
The University of Tennessee
Yayın
2
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
17
2
Yayın
4
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
The University of Tennessee
Yayınlar
Leading Authentically: A New Principal in Challenging Circumstances
Yazarlar:
Pamela S. Angelle
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real/2017.1.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1136
0
FAVORİ
1136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison and Evaluation of Four Models of Teacher Leadership
Yazarlar:
Pamela S. Angelle
, Corey A. Dehart
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real/2016.1.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2119
0
FAVORİ
2119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Research in Educational Administration and Leadership
Hakemlik
Education & Youth Research
Research in Educational Administration and Leadership
Yayınlar
Leading Authentically: A New Principal in Challenging Circumstances
Yazarlar:
Pamela S. Angelle
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real/2017.1.2
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1136
5
ATIF
0
FAVORİ
1136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison and Evaluation of Four Models of Teacher Leadership
Yazarlar:
Pamela S. Angelle
, Corey A. Dehart
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real/2016.1.4
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2119
12
ATIF
0
FAVORİ
2119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat