Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sarah Ferguson
Dr.
The University of Cincinnati
Yayın
1
Hakemlik
1
1
Yayın
1
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Matematik Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
The University of Cincinnati
Yayınlar
How Early Field Experiences Impact the Development of STEM Pre-Service Teacher’s Identity
Yazarlar:
Sarah Ferguson
, Latanya Sutphin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
208
0
FAVORİ
208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Teacher Education and Educators
Hakemlik
Journal of Teacher Education and Educators
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat