Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hajji Palmero
Dr.
Holy Trinity University
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
6
2
Yayın
1
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Holy Trinity University
Popüler Yayınları
The inner voices of students in asynchronous online learning approach
Yazarlar:
Abel, Jr. Alvarez
,
Hajji Palmero
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.1065915
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
0
ATIF
1
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Education and the pandemic: Examining students’ remote learning experiences in the Philippines
Yazarlar:
Mina Samortin
,
Lovely Corcuera
,
Abel, Jr. Alvarez
,
Hajji Palmero
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: 10.52134/ueader.1064312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26099
0
FAVORİ
26099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The inner voices of students in asynchronous online learning approach
Yazarlar:
Abel, Jr. Alvarez
,
Hajji Palmero
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.1065915
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
1
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Scholars in Education
International Journal of Social Sciences and Education Research
Hakemlik
International Journal of Social Sciences and Education Research
Yayınlar
Education and the pandemic: Examining students’ remote learning experiences in the Philippines
Yazarlar:
Mina Samortin
,
Lovely Corcuera
,
Abel, Jr. Alvarez
,
Hajji Palmero
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: 10.52134/ueader.1064312
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26099
6
ATIF
0
FAVORİ
26099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat