Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tahani Alebous
Doç. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
The Extent to Which Teachers of Science Subjects Use Virtual Scientific Laboratories during Corona Virus Pandemic: The Reality & Hope
Yazarlar:
Tahani Alebous
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.972540
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
0
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Schwartz's model-based instructional design for chemistry education: Effects of high school students’ creativity
Yazarlar:
Tahani Alebous
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.815646
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
0
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Kurul Üyeliği
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Yayınlar
The Extent to Which Teachers of Science Subjects Use Virtual Scientific Laboratories during Corona Virus Pandemic: The Reality & Hope
Yazarlar:
Tahani Alebous
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.972540
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
1
ATIF
0
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat