Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cao Tuong Dinh
Okutman
FPT university
Yayın
1
Hakemlik
2
1
Yayın
2
Hakemlik
0000-0002-3879-7655
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Uygulamalı Dilbilim ve Eğitim Dilbilimi
Kurum
FPT university
Yayınlar
TEACHING SELF-REGULATED LEARNING STRATEGIES ON EFL STUDENTS IN MOOCS: A CASE STUDY IN VIETNAM
Yazarlar:
Cao Tuong Dinh
,
Hoang-yen Phuong
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1440472
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
79
0
FAVORİ
79
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Turkish Online Journal of Distance Education
Hakemlik
Turkish Online Journal of Distance Education
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat