avatar
Tusher Ghosh Okutman Varendra University
Yayın 3 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 2
3 Yayın
2 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Pazarlama Teknolojisi Pazarlama Yönetimi Reklam Sosyal Pazarlama Tüketici Davranışı Turizm Pazarlaması

Kurum

Varendra University

Popüler Yayınları

The interaction effects of social media-driven advertising on consumers’ purchase intention
Yazarlar: Tusher Ghosh , Sunjida Parven, Azmaeen Irtiza Sakib
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Ekonomi
DOI: 10.58251/ekonomi.1455385
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 562

2

1

562

Yayınlar

0

122

0

134

The interaction effects of social media-driven advertising on consumers’ purchase intention
Yazarlar: Tusher Ghosh , Sunjida Parven, Azmaeen Irtiza Sakib
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Ekonomi
DOI: 10.58251/ekonomi.1455385
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 562

1

562

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

The interaction effects of social media-driven advertising on consumers’ purchase intention
Yazarlar: Tusher Ghosh , Sunjida Parven, Azmaeen Irtiza Sakib
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Ekonomi
DOI: 10.58251/ekonomi.1455385
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 562

2

1

562

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.